MANE1371
28th December 2014, 06:24 PM
هواپیمای سوخو KR 860 که قبلا قرار بود با نام SKD-717 به آسمان وارد شود یک هواپیمای دو طبقه پهن پیکر روسی است. این پرنده غول پیکر وزنی در حدود 650 تن به همراه بار و مسافر خواهد داشت و در کلاس باری توانایی حمل 300 تن بار را دارد.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/6/2838424_870.jpg
در کلاس مسافری این پرنده توانایی حمل 860 تا 1000 مسافر را خواهد داشت که در نوع خود و در صورت عرضه به بازار رتبه بزرگترین پرنده مسافری جهان را از آن خود خواهد کرد.
رقیب این پرنده غول پیکر در کلاس باری هواپیمای آنتونوف 225 با توانایی حمل 250 تن بار می باشد.
ایده طراحی این هواپیما در دهه نود میلادی با بودجه ای بالغ بر 10 میلیارد دلار مطرح شد و قرار بود اولین پرنده تا قبل از سال 2000 به بازار عرضه شود. قیمت پیش بینی شده برای این پرنده در حدود 160 تا 200 میلیون دلار و سفارشات این پرنده در حدود 300 فروند برآورد شده بود.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/6/2838425_389.jpg
در ابتدا ساخت این پروژه برای حمل مسافر بود اما بعدها لفظ T به نام این پرنده اضافه شد و نام KR-860T را گرفت و برای حمل گاز مایع به سرزمین های شمالی و سردسیر پیشنهاد شد.
با پیشنهاد استفاده کردن از این پرنده به عنوان تانکر سوخت گاز مایع، ایده ساخت موتورهای جت با سوخت گاز مایع نیز پیشنهاد گردید.
البته این پروژه تا مراحل بازاریابی بیشتر جلو نرفته است.
ویژگی های کلی :
ظرفیت : 860 تا 1000 مسافر در کلاس مسافری و 300 تن بار در کلاس باری
طول : 80 متر
طول بال : 88 متر با قابلیت بال های تاشو
حداکثر وزن در زمان تیک آف : 650 تن
سرعت کروز : 1000 کیلومتر بر ساعت معادل 540 ناتیکال مایل
برد : 15000 کیلومتر معادل 9300 مایل
منبع:www.yjc.ir
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/6/2838424_870.jpg
در کلاس مسافری این پرنده توانایی حمل 860 تا 1000 مسافر را خواهد داشت که در نوع خود و در صورت عرضه به بازار رتبه بزرگترین پرنده مسافری جهان را از آن خود خواهد کرد.
رقیب این پرنده غول پیکر در کلاس باری هواپیمای آنتونوف 225 با توانایی حمل 250 تن بار می باشد.
ایده طراحی این هواپیما در دهه نود میلادی با بودجه ای بالغ بر 10 میلیارد دلار مطرح شد و قرار بود اولین پرنده تا قبل از سال 2000 به بازار عرضه شود. قیمت پیش بینی شده برای این پرنده در حدود 160 تا 200 میلیون دلار و سفارشات این پرنده در حدود 300 فروند برآورد شده بود.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/6/2838425_389.jpg
در ابتدا ساخت این پروژه برای حمل مسافر بود اما بعدها لفظ T به نام این پرنده اضافه شد و نام KR-860T را گرفت و برای حمل گاز مایع به سرزمین های شمالی و سردسیر پیشنهاد شد.
با پیشنهاد استفاده کردن از این پرنده به عنوان تانکر سوخت گاز مایع، ایده ساخت موتورهای جت با سوخت گاز مایع نیز پیشنهاد گردید.
البته این پروژه تا مراحل بازاریابی بیشتر جلو نرفته است.
ویژگی های کلی :
ظرفیت : 860 تا 1000 مسافر در کلاس مسافری و 300 تن بار در کلاس باری
طول : 80 متر
طول بال : 88 متر با قابلیت بال های تاشو
حداکثر وزن در زمان تیک آف : 650 تن
سرعت کروز : 1000 کیلومتر بر ساعت معادل 540 ناتیکال مایل
برد : 15000 کیلومتر معادل 9300 مایل
منبع:www.yjc.ir