PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی رازهای بزرگ در زیر بدنه تویوتا کمری 2015



Almas Parsi
22nd November 2014, 11:11 PM
رازهای بزرگ در زیر بدنه تویوتا کمری 2015 (http://www.bartarinha.ir/fa/news/150573/%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D9%85%D8%B1%DB%8C-2015)


نمایشگاه SEMA امسال با خودروهای تیونینگ و اسپرت فراوانی مواجه است. در این میان تویوتا کمری 2015 به رنگ متالیک نقره ای ممکن است زیاد جلب توجه نکند.

اما این تنها یک پوسته سبک‌وزن و نمایشی است و در زیر آن خبرهای دیگری است.

یک قاب لوله ای به سبک خودروهای دراگستر، یک موتور هشت سیلندر تقویت شده توسط سوپر شارژر و تزریق نیترو، انتقال نیرو به چرخهای عقب، ظرفیت تنها یک سرنشین کوچک‌ترین شباهتی با یک کمری استاندارد ندارند.


http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388298_453.jpg (http://bartarinha.ir/)



موتور 5.7 لیتری V8 این خودرو با کمک سوپر شارژرهای TRD نیروی 850 اسب بخار را از طریق محوری متعلق به پیک آپ توندرا، به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.



http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388299_253.jpg (http://bartarinha.ir/)



شتاب دیوانه وار این خودرو برای طی مسیر 400 متر تنها 9.8 ثانیه است.

اما اطلاعاتی دیگر از توانایی‌های آن منتشر نشده‌اند. ساخت این خودرو تنها 11 هفته زمان برده است.

برای صرفه‌جویی در پانل درب، ناچارا سوار و پیاده شدن به این خودرو باید به‌سختی و از زیر پوسته بدنه صورت بگیرد.

چرخ‌های سفارشی آلیاژی و شیشه‌های دودی، تنها مشخصه‌های ظاهری این خودرو می‌باشند.



http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388300_427.jpg (http://bartarinha.ir/)



با این وجود ممکن است لبخند تمسخرآمیز راننده یک چارجر هلکت 707 اسبی در پشت چراغ قرمز به یک کمری که در کنار آن ایستاده و منتظر سبز شدن چراغ است، در کسری از ثانیه روی لبان وی خشک شود.

دیگر نمی‌توان یک کمری را با توجه به ظاهر آن کُند و تنبل اِنگاشت.



http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388301_882.jpg (http://bartarinha.ir/)

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388302_796.jpg (http://bartarinha.ir/)

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388303_587.jpg (http://bartarinha.ir/)

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388304_827.jpg (http://bartarinha.ir/)

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/8/15/388305_368.jpg (http://bartarinha.ir/)

حسین متقی
23rd November 2014, 03:10 AM
ی در اعداد و روی کاغذ خیلی خوبه
ولی روی زمین و در حرکت شما جریان باد با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت یا بیشتر رو دارد خودرو کردی
چون هیچگونه مسیر حرکت هوای درست و حسابی ای نداره
ممکنه بدنه از هم بپاشه اگه سرعت بالا بگیره
خیلی سر هم بندی و سر سری ساخته شده - معلومه خوب از اب درنیومده
ولی اگه بیشتر از 11 هفته روش وقت میزاشتند و یه فکری هم به حال عایق بندیهاش میکردند و حرکت هوا رو هم کنترل کنند -- درشو هم درست کنند
ماشین خوبی میشه
850 اسب بخار با نیترو تا 900 هم میرسه و با وزن سبکش شتاب 0 تا 100 زیر 3 ثانیه رو میتونه تجربه کنه(اگه وقت بزارند بدنه رو یکم پردازش کنن)
یعنی فراری رو میخوره چه برسه به چلنجر و دوج و موستانگ

محسن مهابادی زاده
23rd November 2014, 06:47 AM
این یک مدل مسابقه ایه برای کورسهای مستقیم و لحظه ای.
تویوتا و البته طراحان ژاپنی ، حیثیت حرفه ای و ملی شون رو مثل برخی شرکتهای خودروساز بوووووووووووووووووووووووو وووق !!!! در معرض خطر قرار نمیدن.
تویوتا یعنی اعتماد.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد