امید عباسی
7th August 2009, 11:53 PM
مردها به طور میانگین روزانه 43 دقیقه را صرف خیره شدن به 10 زن مختلف می كنند كه این میزان برابر با 259 ساعت یا تقریبا 11 روز در سال است كه در فاصله بین 18 تا 50 سالگی بالغ بر 11 ماه و 11 روز می شود.
به نوشته دیلی تلگراف، محققان دریافتهاند كه تنها این نوع مردها نیستند كه جنس مخالف را ستایش می كنند بلكه زنها نیز روزانه 20 دقیقه را صرف نگاه كردن به 6 مرد مختلف می كنند. این میزان نیز برابر با 6 ماه به طور كلی بین 18 تا 50 سالگی است.
مارك آیرلند سخنگوی مركز كوداك لنز ویژن كه این نظرسنجی را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه كردن به زنها هستند، اما جالب است بدانیم كه آنها واقعا چه مدت را صرف این كار می كنند. به طور كلی یك سال از زندگی مردان صرف قفل كردن چشمهای آنها بر روی جنس مخالف می شود.
وی افزود: علاوه بر این زمان باید متوجه بود كه مردان اگر بخواهند زنی را تحت تأثیر قرار دهند حتی حاضر به ول كردن كار خود و توقف فعالیتهای كاری تا انجام این كار هستند.
این نظر سنجی بر روی 3 هزار نفر نشان داد كه سوپرماركت مهمترین نقطه تبادل این نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشیها و كلوپهای شبانه قرار دارند.
اما در حالی كه اكثریت مردان و زنان از اینكه كسی به آنها نگاه كند، احساس مورد توجه قرار گرفتن می كنند، اما افراد بیشتر دوست دارند به آنها نگاه نشود. مردها با 19 درصد در برابر زنها با 9 درصد معتقدند از اینكه كسی به آنها خیره شود، احساس خوشحالی می كنند.
16 درصد دختران از این كار احساس ناراحتی كرده و 20 درصد نیز می گویند این كار آنها را خجالت زده می كند. بیش از 40 درصد زنان چشم را اولین جذابیتی دانستهاند كه در نگاه اول به چشم آنها رسیده است، در حالیكه همین تعداد از مردان معتقدند كه چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع كلی بدن زن می شود.
یك سوم از شركت كنندگان در این تحقیق با همسر خود بر سر اینگونه نگاهها بحث داشته اند و یك نفر از هر 10 نفر كارشان به جدایی از همسرشان كشیده است.
5 نقطه مهمی كه در آن مردان زنان را زیر نظر دارند عبارتند از سوپرماركت، مشروب فروشیها، كلوپهای شبانه، محل كار و مغازه ها و 5 نقطه مهمی كه در آن زنان مردان را زیر نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشیها، مغازه ها، وسایل نقلیه عمومی، سوپرماركتها و محل كار.
به نوشته دیلی تلگراف، محققان دریافتهاند كه تنها این نوع مردها نیستند كه جنس مخالف را ستایش می كنند بلكه زنها نیز روزانه 20 دقیقه را صرف نگاه كردن به 6 مرد مختلف می كنند. این میزان نیز برابر با 6 ماه به طور كلی بین 18 تا 50 سالگی است.
مارك آیرلند سخنگوی مركز كوداك لنز ویژن كه این نظرسنجی را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه كردن به زنها هستند، اما جالب است بدانیم كه آنها واقعا چه مدت را صرف این كار می كنند. به طور كلی یك سال از زندگی مردان صرف قفل كردن چشمهای آنها بر روی جنس مخالف می شود.
وی افزود: علاوه بر این زمان باید متوجه بود كه مردان اگر بخواهند زنی را تحت تأثیر قرار دهند حتی حاضر به ول كردن كار خود و توقف فعالیتهای كاری تا انجام این كار هستند.
این نظر سنجی بر روی 3 هزار نفر نشان داد كه سوپرماركت مهمترین نقطه تبادل این نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشیها و كلوپهای شبانه قرار دارند.
اما در حالی كه اكثریت مردان و زنان از اینكه كسی به آنها نگاه كند، احساس مورد توجه قرار گرفتن می كنند، اما افراد بیشتر دوست دارند به آنها نگاه نشود. مردها با 19 درصد در برابر زنها با 9 درصد معتقدند از اینكه كسی به آنها خیره شود، احساس خوشحالی می كنند.
16 درصد دختران از این كار احساس ناراحتی كرده و 20 درصد نیز می گویند این كار آنها را خجالت زده می كند. بیش از 40 درصد زنان چشم را اولین جذابیتی دانستهاند كه در نگاه اول به چشم آنها رسیده است، در حالیكه همین تعداد از مردان معتقدند كه چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع كلی بدن زن می شود.
یك سوم از شركت كنندگان در این تحقیق با همسر خود بر سر اینگونه نگاهها بحث داشته اند و یك نفر از هر 10 نفر كارشان به جدایی از همسرشان كشیده است.
5 نقطه مهمی كه در آن مردان زنان را زیر نظر دارند عبارتند از سوپرماركت، مشروب فروشیها، كلوپهای شبانه، محل كار و مغازه ها و 5 نقطه مهمی كه در آن زنان مردان را زیر نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشیها، مغازه ها، وسایل نقلیه عمومی، سوپرماركتها و محل كار.