sabrjoo
13th February 2014, 04:06 PM
لنوو که چندی پیش موتورولا را به مالکیت خود در آورده است میگوید که این برند به زودی با دستگاههای میان رده و بالا رده وارد بازار چین و دیگر بازارهای نوظهور خواهد شد. موتورولا زمانی که تحت کنترل گوگل بود، حال و روز خوشی نداشت ولی غول تولید کننده چینی معتقد است وضعیت ضرردهی این بخش به سادگی قابل رفع است.
طی جلسه مربوط به ارایه گزارشات مالی، مدیرعامل لنوو مدعی شد که این شرکت میتواند کسب و کار موتورولا را طی چند فصل زیر و رو نماید. با فرض این مساله که مراحل نهایی انتقال مالکیت توسط دستگاههای مسئول ایالات متحده و چین با موفقیت طی شود، به زودی موتورولا به مالکیت لنوو در خواهد آمد و این شرکت میتواند اقدامات تحولی مد نظر خود را اعمال کند. مدیرعامل لنوو گفته است که به محض اتمام مراحل انتقال مالکیت، این شرکت برند موتورولا را مجددا به بازارهای نوظهور معرفی خواهد نمود و با ارائه محصولات این بخش، به منظور رونق فروش دستگاههای آن تلاش خواهد نمود.
لنوو به تنهایی در سهماههی چهارم سال گذشته، حدود 14 میلیون گوشی هوشمند با برند خود در چین فروخته است که 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد داشته است. مدیرعامل لنوو میگوید که در استراتژی جدید این شرکت، بر روی هر دو نوع دستگاههای سطح بالا و میان رده تمرکز خواهد شد و هر دو گوشی Moto X و Moto G در این میان نقش خواهند داشت. در هر حال همچنان مشخص نیست که لنوو به چه صورت تعادل مورد نیاز میان برند اختصاصی خود و برند موتورولا را خصوصا در بازاری نظیر چین که هماکنون نیز تلفنهای لنوو حظور قدرتمندی در آن دارد برقرار خواهد نمود.
منبع (http://www.zoomit.ir/it-news/9443-lenovo-claims-motorola-will-return-profitability)
طی جلسه مربوط به ارایه گزارشات مالی، مدیرعامل لنوو مدعی شد که این شرکت میتواند کسب و کار موتورولا را طی چند فصل زیر و رو نماید. با فرض این مساله که مراحل نهایی انتقال مالکیت توسط دستگاههای مسئول ایالات متحده و چین با موفقیت طی شود، به زودی موتورولا به مالکیت لنوو در خواهد آمد و این شرکت میتواند اقدامات تحولی مد نظر خود را اعمال کند. مدیرعامل لنوو گفته است که به محض اتمام مراحل انتقال مالکیت، این شرکت برند موتورولا را مجددا به بازارهای نوظهور معرفی خواهد نمود و با ارائه محصولات این بخش، به منظور رونق فروش دستگاههای آن تلاش خواهد نمود.
لنوو به تنهایی در سهماههی چهارم سال گذشته، حدود 14 میلیون گوشی هوشمند با برند خود در چین فروخته است که 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد داشته است. مدیرعامل لنوو میگوید که در استراتژی جدید این شرکت، بر روی هر دو نوع دستگاههای سطح بالا و میان رده تمرکز خواهد شد و هر دو گوشی Moto X و Moto G در این میان نقش خواهند داشت. در هر حال همچنان مشخص نیست که لنوو به چه صورت تعادل مورد نیاز میان برند اختصاصی خود و برند موتورولا را خصوصا در بازاری نظیر چین که هماکنون نیز تلفنهای لنوو حظور قدرتمندی در آن دارد برقرار خواهد نمود.
منبع (http://www.zoomit.ir/it-news/9443-lenovo-claims-motorola-will-return-profitability)