vahid5835
22nd January 2014, 01:14 PM
مایکروسافت 75 نمونهXbox One را برای رسیدن به مدل نهایی ساخته است!
حتماً میدانید که طراحی گجتها و به طور کلی ابزار دیجیتالی اصلاً کار ساده و آسانی نیست. اخیراً طراحی Xbox One مایکروسافت، کارل لدبتر آشکار کرده است که ۷۵ نمونه آزمایشی را پیش از رسیدن به طرح نهایی ساخته است.
http://images.farnet.ir/2014/01/Xbox-One-prototypes.jpg به نقل از فارنت؛ به لطف فناوری چاپگرهای سهبعدی لدبتر ۷۵ مدل آزمایشی را در اشکال و طرحهای مختلف ساخته بود تا بتواند به مدل نهایی مورد نظر دست پیدا کند. همچنین جالب است بدانید ۱۰۰ نمونه اولیه هم برای کینکت و ۲۰۰ نمونه هم برای دسته بازی ایکس باکس وان ایجاد شده تا مایکروسافت به ترکیبی که حالا شاهد آن هستیم برسد. به گفته این طراح مدتهای زیادی طول کشید تا یک تعادل میان یک دستگاه ایکس باکس آشنا برای کاربران و یک دستگاه چندرسانهای حاصل شود. به گفته لدبتر مایکروسافت میخواست تا تمامی جزئیاتی از ایکس باکس را که مردم دوست دارند گرفته و بزرگنمایی کند و در عین حال طرحی را ایجاد کند که در اتاق نشیمن و کنار تلویزیونهای خانگی زیبا و جذاب به نظر برسد.
http://images.farnet.ir/2014/01/Xbox-one-Controller.jpg مایکروسافت همچنین از این موضوع مطلع بود که بهتر است طراحی دسته بازی را تغییر زیادی ندهد، چرا که گیمرها به آن عادت کرده بودند و نیازی به تغییر در طراحی یک وسیله موفق و کارا نبود. به هر حال چه اعتقاد داشته باشید که مایکروسافت به اهدافش رسیده است و چه درست برعکس آن، دانستن این موضوع که دهها و صدها نمونه اولیه پیش از ساخت دستگاهی مثل ایکس باکس ایجاد میشود خالی از لطف نیست.
http://images.farnet.ir/2014/01/Xbox-one-sketches.jpg
کد خبر: 19003 گروه خبری: اخبار بازی منبع خبر: farnet.ir
حتماً میدانید که طراحی گجتها و به طور کلی ابزار دیجیتالی اصلاً کار ساده و آسانی نیست. اخیراً طراحی Xbox One مایکروسافت، کارل لدبتر آشکار کرده است که ۷۵ نمونه آزمایشی را پیش از رسیدن به طرح نهایی ساخته است.
http://images.farnet.ir/2014/01/Xbox-One-prototypes.jpg به نقل از فارنت؛ به لطف فناوری چاپگرهای سهبعدی لدبتر ۷۵ مدل آزمایشی را در اشکال و طرحهای مختلف ساخته بود تا بتواند به مدل نهایی مورد نظر دست پیدا کند. همچنین جالب است بدانید ۱۰۰ نمونه اولیه هم برای کینکت و ۲۰۰ نمونه هم برای دسته بازی ایکس باکس وان ایجاد شده تا مایکروسافت به ترکیبی که حالا شاهد آن هستیم برسد. به گفته این طراح مدتهای زیادی طول کشید تا یک تعادل میان یک دستگاه ایکس باکس آشنا برای کاربران و یک دستگاه چندرسانهای حاصل شود. به گفته لدبتر مایکروسافت میخواست تا تمامی جزئیاتی از ایکس باکس را که مردم دوست دارند گرفته و بزرگنمایی کند و در عین حال طرحی را ایجاد کند که در اتاق نشیمن و کنار تلویزیونهای خانگی زیبا و جذاب به نظر برسد.
http://images.farnet.ir/2014/01/Xbox-one-Controller.jpg مایکروسافت همچنین از این موضوع مطلع بود که بهتر است طراحی دسته بازی را تغییر زیادی ندهد، چرا که گیمرها به آن عادت کرده بودند و نیازی به تغییر در طراحی یک وسیله موفق و کارا نبود. به هر حال چه اعتقاد داشته باشید که مایکروسافت به اهدافش رسیده است و چه درست برعکس آن، دانستن این موضوع که دهها و صدها نمونه اولیه پیش از ساخت دستگاهی مثل ایکس باکس ایجاد میشود خالی از لطف نیست.
http://images.farnet.ir/2014/01/Xbox-one-sketches.jpg
کد خبر: 19003 گروه خبری: اخبار بازی منبع خبر: farnet.ir