diamonds55
21st September 2008, 01:24 AM
موبنا – یک کارشناس ارشد ارتباطات سرویس پیام کوتاه به عنوان یک رسانه نام برد و گفت: sms شرایطی را به وجود می آورد تا زمینه توزیع دانش به صورت گسترده تری در جامعه فراهم شود. "علی رضا اسماعیلی" در گفت وگو با خبرنگارموبنا اظهارداشت: تعاملی و دوسویه بودن سرویس پیام کوتاه باعث می شود تا زمینه توزیع دانش به صورت گسترده تری فراهم شود.
وی با بیان این که" بسیاری از افراد در یک اجتماع علاقه مند هستند که تجربیات خود را به نوعی در اختیاردیگران قرار دهند"،خاطر نشان کرد: این امکان تا پیش از راه اندازی سرویس ارسال پیام کوتاه،از طریق رسانه های جمعی بسیار محدود بود وتنها تعداد کمی ازافراد جامعه می توانستند نظرات خود را با دیگران در میان بگذارند.
وی گفت:هرفرد پس ازدریافت هر پیام کوتاه و اطلاع از اطلاعات محتوای آن می تواند باز هم با فرستنده در تماس بوده و نظر یا پیام ارسالی را مورد تجزیه و تحلیل قراردهد برای بسیاری از افراد دیگر نیز ارسال کند.
این کارشناس ارتباطات با بیان اینکه " sms یا پیام کوتاه ،بلندگو و رسانه عامه مردم است" ،تصریح کرد: این رسانه به دلیل برد وسیعی که به لحاظ ارسال در تعداد و کیفیت پیام دارد ، تا ثیرات متفاوت تری را در مقایسه با سایر رسانه ها بر رفتارها ، الگوها و دانایی های جامعه می گذارد.
117/16
منبع خبر : موبنا
وی با بیان این که" بسیاری از افراد در یک اجتماع علاقه مند هستند که تجربیات خود را به نوعی در اختیاردیگران قرار دهند"،خاطر نشان کرد: این امکان تا پیش از راه اندازی سرویس ارسال پیام کوتاه،از طریق رسانه های جمعی بسیار محدود بود وتنها تعداد کمی ازافراد جامعه می توانستند نظرات خود را با دیگران در میان بگذارند.
وی گفت:هرفرد پس ازدریافت هر پیام کوتاه و اطلاع از اطلاعات محتوای آن می تواند باز هم با فرستنده در تماس بوده و نظر یا پیام ارسالی را مورد تجزیه و تحلیل قراردهد برای بسیاری از افراد دیگر نیز ارسال کند.
این کارشناس ارتباطات با بیان اینکه " sms یا پیام کوتاه ،بلندگو و رسانه عامه مردم است" ،تصریح کرد: این رسانه به دلیل برد وسیعی که به لحاظ ارسال در تعداد و کیفیت پیام دارد ، تا ثیرات متفاوت تری را در مقایسه با سایر رسانه ها بر رفتارها ، الگوها و دانایی های جامعه می گذارد.
117/16
منبع خبر : موبنا