میلاد صفری
2nd January 2014, 04:29 PM
http://crmroom.com/images/newspost_images/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg (http://crmroom.com/N.I.107.11.توصیه_هایی_برای_باز ریابی_بهتر_در_اقتصاد_ضعیف )
در یک اقتصاد ضعیف آیا بازهم می توان بازاریابی کرد؟ …..
▪ همواره تفکر بازاریابی داشته باشید.
یک پوشه برای نگهداری هر نوع ایدهخوبی که به ذهنتان میرسد، اختصاص دهید و نمونهی نامههای مستقیم پستی، آگهیهای تبلیغاتی چشمگیر و هر نوشته یا کاغذی که مربوط به امور تبلیغات میشود را در آن نگهداری کنید تا در آینده بتوانید در نتیجهی هر جرقهای در ذهنتان (اصطلاحاً طوفان ذهنی Brainstorm) از آنها استفاده کنید.
▪ بازار را هدف گذاری کنید.
هر نوع تحول، تغییر و توسعهای را در روند صنعت، اقتصاد و صنایع در ارتباط با حرفه خود زیر نظر داشته باشید. رقبای خود را به خوبی بشناسید و پوشه و فایلی را برای بررسی عملکردهای هریک از آناناختصاص دهید.
▪ محصولات، خدمات و علایم تجاری خود را گسترش دهید.
محصول یا خدمات جدیدی خلق کنید و آنها را به روز نگه دارید. اسامی و عناوین تجاری خوب برای محصولات یا خدمات جدید بسیار حیاتی هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بههنگام کنید تا مشتریان پیشرفت شما را مشاهدهکنند.
▪ سازمان خود و خارج از سازمان تشکیل دهید.
در همایشهای تخصصی شرکت کنید. نشریات تخصصی بازاریابی را مطالعه کنید. به منظور رسیدن به گزینههای صحیح، با متخصصان بازاریابی خارج از سازمانتان مشاوره کنید.
▪ بودجه اختصاص دهید.
در حال حاضر چه مقدار پول یا بودجه صرف بازاریابی میکنید؟ چه مقدار تمایل دارید که بپردازید؟ درصدی از درآمد ناخالص را که میتواند به بازاریابی اختصاص داده شود، تعیین کنید. سعی کنید که یا از طریق آگهی و تبلیغ و چه از طریق روابط عمومی به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام کنید.
▪ خود را در اذهان زنده و حاضر نگه دارید.
روزنامهای یا نشریهای منتشرکنید. مقالاتی عرضه کنید. وب سایت راه اندازی کنید. در پایین هر پست الکترونیکیکه میفرستید، بخش متحدالشکلی را که شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سایت و شعار باشد را اختصاص دهید. به موکلان یا مشتریان خود، کارت پستی اعم از تبریک، دعوت یا غیره و یا کارت پستی الکترونیکی بفرستید تا ارتباط تان با آنهاحفظ شود.
▪ با نشریات ارتباط داشته باشید.
بخشی را برای ارتباط با نشریات و کارخبری تشکیل دهند. اطمینان حاصل کنید که با نشریهای کار کنید که سرویسخبری online دارد و دارای صفحات تصویری با کیفیت بالاست.
▪ به سازمانهای اجتماعی - محلی و همچنین گردهماییها بپیوندید.
باسخنرانان در کنفرانسهایی که شرکت میکنید، تماس بگیرید.
▪ به تماسها و سفارشات به سرعت پاسخ دهید.
اگر به هر دلیلی در دسترسنبودید، تماس گیرنده را به شخص دیگری که جانشین شما هستند، ارجاع دهید. بخشی از وب سایت خود را به نیازهای مشتریان اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که برای مراجعه کنندگان به وب سایت و کلاً مردم، تماس با شما آسان است. همیشه و در همه حال، تماسها و پیامها را پیگیری کنید.
▪ تبلیغ کنید.
یک بروشور جدید از محصولات و خدمات خود تهیه کنید و یا آنها را در صورت موجود بودن به شکل بهتری تغییر دهید. سعی کنید شماره تماسی داشته باشید که به راحتی قابل یادآوری باشد. روی تمام محصولات تبلیغاتی، آدرس وب، ایمیل و شعار خود را همواره بگنجانید.
▪ در نمایشگاهها، حامی مالی غرفههای معروف شوید.
گردهمائیهایی را دردفتر خود ترتیب دهید یا در یک سمینار و کنفرانس یا گردهمایی، سخنرانی ایرادکنید.
▪ برای نشریات یا روزامههای محلی، مجلات بازرگانی محلی و نشریات بازرگانی- تجاری ستون سرمقالهای بنویسید.
مقالهای چاپ کنید و آن را برایصنف خود بفرستید.
مرجع: www.systemgroup.net
در یک اقتصاد ضعیف آیا بازهم می توان بازاریابی کرد؟ …..
▪ همواره تفکر بازاریابی داشته باشید.
یک پوشه برای نگهداری هر نوع ایدهخوبی که به ذهنتان میرسد، اختصاص دهید و نمونهی نامههای مستقیم پستی، آگهیهای تبلیغاتی چشمگیر و هر نوشته یا کاغذی که مربوط به امور تبلیغات میشود را در آن نگهداری کنید تا در آینده بتوانید در نتیجهی هر جرقهای در ذهنتان (اصطلاحاً طوفان ذهنی Brainstorm) از آنها استفاده کنید.
▪ بازار را هدف گذاری کنید.
هر نوع تحول، تغییر و توسعهای را در روند صنعت، اقتصاد و صنایع در ارتباط با حرفه خود زیر نظر داشته باشید. رقبای خود را به خوبی بشناسید و پوشه و فایلی را برای بررسی عملکردهای هریک از آناناختصاص دهید.
▪ محصولات، خدمات و علایم تجاری خود را گسترش دهید.
محصول یا خدمات جدیدی خلق کنید و آنها را به روز نگه دارید. اسامی و عناوین تجاری خوب برای محصولات یا خدمات جدید بسیار حیاتی هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بههنگام کنید تا مشتریان پیشرفت شما را مشاهدهکنند.
▪ سازمان خود و خارج از سازمان تشکیل دهید.
در همایشهای تخصصی شرکت کنید. نشریات تخصصی بازاریابی را مطالعه کنید. به منظور رسیدن به گزینههای صحیح، با متخصصان بازاریابی خارج از سازمانتان مشاوره کنید.
▪ بودجه اختصاص دهید.
در حال حاضر چه مقدار پول یا بودجه صرف بازاریابی میکنید؟ چه مقدار تمایل دارید که بپردازید؟ درصدی از درآمد ناخالص را که میتواند به بازاریابی اختصاص داده شود، تعیین کنید. سعی کنید که یا از طریق آگهی و تبلیغ و چه از طریق روابط عمومی به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام کنید.
▪ خود را در اذهان زنده و حاضر نگه دارید.
روزنامهای یا نشریهای منتشرکنید. مقالاتی عرضه کنید. وب سایت راه اندازی کنید. در پایین هر پست الکترونیکیکه میفرستید، بخش متحدالشکلی را که شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سایت و شعار باشد را اختصاص دهید. به موکلان یا مشتریان خود، کارت پستی اعم از تبریک، دعوت یا غیره و یا کارت پستی الکترونیکی بفرستید تا ارتباط تان با آنهاحفظ شود.
▪ با نشریات ارتباط داشته باشید.
بخشی را برای ارتباط با نشریات و کارخبری تشکیل دهند. اطمینان حاصل کنید که با نشریهای کار کنید که سرویسخبری online دارد و دارای صفحات تصویری با کیفیت بالاست.
▪ به سازمانهای اجتماعی - محلی و همچنین گردهماییها بپیوندید.
باسخنرانان در کنفرانسهایی که شرکت میکنید، تماس بگیرید.
▪ به تماسها و سفارشات به سرعت پاسخ دهید.
اگر به هر دلیلی در دسترسنبودید، تماس گیرنده را به شخص دیگری که جانشین شما هستند، ارجاع دهید. بخشی از وب سایت خود را به نیازهای مشتریان اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که برای مراجعه کنندگان به وب سایت و کلاً مردم، تماس با شما آسان است. همیشه و در همه حال، تماسها و پیامها را پیگیری کنید.
▪ تبلیغ کنید.
یک بروشور جدید از محصولات و خدمات خود تهیه کنید و یا آنها را در صورت موجود بودن به شکل بهتری تغییر دهید. سعی کنید شماره تماسی داشته باشید که به راحتی قابل یادآوری باشد. روی تمام محصولات تبلیغاتی، آدرس وب، ایمیل و شعار خود را همواره بگنجانید.
▪ در نمایشگاهها، حامی مالی غرفههای معروف شوید.
گردهمائیهایی را دردفتر خود ترتیب دهید یا در یک سمینار و کنفرانس یا گردهمایی، سخنرانی ایرادکنید.
▪ برای نشریات یا روزامههای محلی، مجلات بازرگانی محلی و نشریات بازرگانی- تجاری ستون سرمقالهای بنویسید.
مقالهای چاپ کنید و آن را برایصنف خود بفرستید.
مرجع: www.systemgroup.net