PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آموزشی نقش زبان ایتالیایی در طراحی خودرو -فراری ،قدرتمندترین برند دنیا از نگاه برند فایننس



میلاد صفری
1st January 2014, 09:15 PM
برند فایننس، شرکتی شناخته شده و معروف در زمینه اقتصادی است که ارزش و سرمایه برندهای معروف را شناسایی و ارزیابی می‌کند. این شرکت در اخرین گزارش خود لقب “قدرتمندترین برند دنیا” را به فراری داده است. نکته مهم سبقت این خودرو سازاز شرکت بزرگ و غول محصولات الکترونیکی است.

استفان پیلی، یکی از منتقدان بزرگ دنیای طراحی، در کنفرانس خبری این شرکت گفت: من گاهی فکر میکنم که نبوغ ایتالیایی ها برای طراحی خودرو، ریشه درزبان مخصوص آنها برای این صنعت دارد. زبان آنها همانند کارگاهی است که برای هر ویژگی و جزء کوچک خودرو، واژه ای خاص و مشخص دارد. بسیاری از این لغات در زبان انگلیسی اصلاً وجود ندارد. در زبان ایتالیایی، اگر برای مفهوم خاص، لغتی خاص دارد، پس می توانید آن را بکشید و طراحی کنید. لغت خاص مورد بحث امروز ما، “زیبایی” است.
برند فایننس اعلام کرد که اکثر معیارهای آنها برای این انتخاب، مسایل اقتصادی نظیر فروش کلی، فروش دوره ای، میزان هزینه برای هر مشتری و غیره بوده است. فراری در ۹ ماهه اول سال ۲۰۱۲ موفق شده بود فروش خود را ۷/۶ درصد افزایش دهد.
متن فوق، خبری بود که در مجله شماره ۱۷۱ صنعت خودرو به چاپ رسیده بود. همونطور که در پاراگراف آخر خوندیم، متوجه شدیم که مهمترین معیاری که موسسه برند فایننس بر اساس اون برند فراری رو قدرتمندترین برند دنیا اعلام کرد، درصد رشد فروش خود در سال ۲۰۱۲ نسبت به سالهای گذشته بوده است. با توجه به خصوصیات خاص بازار تولید و مصرف ایران، به نظر شما دوستان کافه ای اگر کمپینی برای شناسایی قوی ترین برند ایرانی تشکیل بشه، بایستی بر چه اساسی (چه شاخص یا شاخصهایی) کدام برند به عنوان قدرتمندترین برند ایرانی انتخاب بشه؟؟

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد