vahid5835
30th December 2013, 08:15 PM
گوگل مپس چگونه زمان رسیدن به مقصد را تخمین می زند؟
فراگیری و فهم نحوه عملکرد سرویسهای مورد علاقه ما، همواره جذاب است. Matt Laroche، یکی از مهندسین سابق شرکت گوگل، نکتههایی از گوگل مپس را بازگو کرده که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود. نحوه عملکرد این سرویس برای محاسبه زمان مورد نیاز برای رسیدن به مقصد، یکی از این موضوعات است. ETA یا همان سیستم تخمین زمان، برپایه فاکتورهای بسیاری به انجام محاسبات میپردازد. این فاکتورها، در واقع همان اطلاعات موجود در منطقهای خاص هستند. Laroche در اینباره میگوید: ” این فاکتورها از محدودیت سرعت و سرعتهای پیشنهادی بر اساس نوع جاده و حتی میانگین سرعت در زمانی مشخص ( و حتی ساعتی مشخص از روز) و زمان صرف شده توسط کاربران قبلی و اطلاعات ترافیکی، همه و همه را شامل میشود. “
http://images.farnet.ir/2013/12/google-maps-sf-transit-options.jpg (http://farnet.ir/?p=46712) به نقل از فارنت؛ وی توضیحات دیگری را در مورد سرویسهای مورد استفاده توسط شرکتهایی نظیر گوگل بیان کرده که برای پیشبینی وضعیت ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرند. فاکتورهایی نظیر ترافیک آنلاین و دیگر منابع، همه و همه تنها به پیشگویی و نه بیان دقیق وضعیت ترافیکی کمک میکنند ولی ممکن است در نتیجه شرایط و یا تصادفات حادث شده، تغییر کنند.
Laroche میگوید: ” محسابات و تخمینهای انجام شده اگر چه بر اساس اطلاعات دقیق دریافت شده از گوشیهای هوشمند، محدودیتهای سرعت و شرایط جادهها انجام میگیرند اما برخی موارد غیر قابل پیش بینی هستند.”
شاید با حضور خودروهای بدون راننده، این محاسبات، بیشتر به واقعیت نزدیک شوند.
کد خبر: 18632 گروه خبری: اخبار فناوری اطلاعات منبع خبر: farnet.ir
فراگیری و فهم نحوه عملکرد سرویسهای مورد علاقه ما، همواره جذاب است. Matt Laroche، یکی از مهندسین سابق شرکت گوگل، نکتههایی از گوگل مپس را بازگو کرده که خواندن آنها خالی از لطف نخواهد بود. نحوه عملکرد این سرویس برای محاسبه زمان مورد نیاز برای رسیدن به مقصد، یکی از این موضوعات است. ETA یا همان سیستم تخمین زمان، برپایه فاکتورهای بسیاری به انجام محاسبات میپردازد. این فاکتورها، در واقع همان اطلاعات موجود در منطقهای خاص هستند. Laroche در اینباره میگوید: ” این فاکتورها از محدودیت سرعت و سرعتهای پیشنهادی بر اساس نوع جاده و حتی میانگین سرعت در زمانی مشخص ( و حتی ساعتی مشخص از روز) و زمان صرف شده توسط کاربران قبلی و اطلاعات ترافیکی، همه و همه را شامل میشود. “
http://images.farnet.ir/2013/12/google-maps-sf-transit-options.jpg (http://farnet.ir/?p=46712) به نقل از فارنت؛ وی توضیحات دیگری را در مورد سرویسهای مورد استفاده توسط شرکتهایی نظیر گوگل بیان کرده که برای پیشبینی وضعیت ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرند. فاکتورهایی نظیر ترافیک آنلاین و دیگر منابع، همه و همه تنها به پیشگویی و نه بیان دقیق وضعیت ترافیکی کمک میکنند ولی ممکن است در نتیجه شرایط و یا تصادفات حادث شده، تغییر کنند.
Laroche میگوید: ” محسابات و تخمینهای انجام شده اگر چه بر اساس اطلاعات دقیق دریافت شده از گوشیهای هوشمند، محدودیتهای سرعت و شرایط جادهها انجام میگیرند اما برخی موارد غیر قابل پیش بینی هستند.”
شاید با حضور خودروهای بدون راننده، این محاسبات، بیشتر به واقعیت نزدیک شوند.
کد خبر: 18632 گروه خبری: اخبار فناوری اطلاعات منبع خبر: farnet.ir