vahid5835
5th December 2013, 01:56 PM
شرکتی با هدف توسعه راه های گفتگوی انسانی با کامپیوترها
یاهو اعلام کرده که شرکت SkyPhrase را به تصاحب خود در آورده. شرکتی که تخصص آن در زمینه تکنولوژی زبان طبیعی است و توسط پروفسور نیک کاسیماتیس و دو تن از دانشجویانش تاسیس شده تا به برقراری ارتباط انسان ها با کامپیوترها، به شکلی کاملا طبیعی، کمک کند.
http://narenji.ir/sites/default/files/images/pw/2528/2013/12/xyahoo-skyphrase-narenji-20131203.jpg.pagespeed.ic.Dp8dA_qmQG.jpg
به نقل از نارنجی؛ اسکای فریز با انجام جستجوهای هوشمند در جیمیل و توییتر کار خود را شروع کرد و در حال گسترش قابلیت های اش به جستجوی محصول و پروازها بود.
هیچ یک از دو شرکت مفاد قرارداد را اعلام نکرده اند ولی سایت اسکای فریز تبدیل به اعلامیه ای کوتاه درباره این خرید جدید یاهو شده و در آن آمده:
«یاهو را شرکتی یافتیم که نه تنها بینشی یکسان با ما دارد، بلکه مجموعه ای غنی از اطلاعات و سرویس ها را در اختیار انبوه کاربرانش قرار می دهد. از پیوستن به آزمایشگاه های یاهو خوشحال هستیم و کار روی بینش مشترکمان برای توانمندسازی کامپیوترها در زمینه درک زبان و امیال طبیعی انسان را ادامه خواهیم داد.»
از زمان مدیریت مریسا میر در یاهو، این شرکت ۱۸ -و حالا ۱۹- کمپانی مختلف را خریداری کرده و در این زمینه رفتاری کاملا شبیه گوگل را در پیش گرفته. به نظر می رسد جاه طلبی به یاهو برگشته. شما این طور فکر نمی کنید؟
کد خبر: 18194 گروه خبری: اخبار فناوری اطلاعات منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1392/09/13
یاهو اعلام کرده که شرکت SkyPhrase را به تصاحب خود در آورده. شرکتی که تخصص آن در زمینه تکنولوژی زبان طبیعی است و توسط پروفسور نیک کاسیماتیس و دو تن از دانشجویانش تاسیس شده تا به برقراری ارتباط انسان ها با کامپیوترها، به شکلی کاملا طبیعی، کمک کند.
http://narenji.ir/sites/default/files/images/pw/2528/2013/12/xyahoo-skyphrase-narenji-20131203.jpg.pagespeed.ic.Dp8dA_qmQG.jpg
به نقل از نارنجی؛ اسکای فریز با انجام جستجوهای هوشمند در جیمیل و توییتر کار خود را شروع کرد و در حال گسترش قابلیت های اش به جستجوی محصول و پروازها بود.
هیچ یک از دو شرکت مفاد قرارداد را اعلام نکرده اند ولی سایت اسکای فریز تبدیل به اعلامیه ای کوتاه درباره این خرید جدید یاهو شده و در آن آمده:
«یاهو را شرکتی یافتیم که نه تنها بینشی یکسان با ما دارد، بلکه مجموعه ای غنی از اطلاعات و سرویس ها را در اختیار انبوه کاربرانش قرار می دهد. از پیوستن به آزمایشگاه های یاهو خوشحال هستیم و کار روی بینش مشترکمان برای توانمندسازی کامپیوترها در زمینه درک زبان و امیال طبیعی انسان را ادامه خواهیم داد.»
از زمان مدیریت مریسا میر در یاهو، این شرکت ۱۸ -و حالا ۱۹- کمپانی مختلف را خریداری کرده و در این زمینه رفتاری کاملا شبیه گوگل را در پیش گرفته. به نظر می رسد جاه طلبی به یاهو برگشته. شما این طور فکر نمی کنید؟
کد خبر: 18194 گروه خبری: اخبار فناوری اطلاعات منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1392/09/13