PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی معرفی رسمی مرسدس بنز اس کلاس



mamadshumakher
17th November 2013, 10:52 PM
دایملر تاکنون ادعایی نکرده که S کلاس تولیدی آنها بهترین سدان جهان است و با سخاوت این ادعا را به رولز رویس واگذار کرده است. اما چه کسی است که پیشتازی مرسدس بنز را در این عرصه با انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها انکار کند؟ درست است که از سال 1986 و با ورود رقبایی چون ب ام و سری 7 و سپس در سه سال بعد با لکسوس LS حکومت چندین دهه ای بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترین بودن بنز ادامه داشت. تا اینکه می باخ برای به زیر کشیدن نامهای اسطوره ای نظیر بنتلی و رولز رویس دوباره احیا شد. به هر حال این تجربه سرانجام خوشی برای بنز نداشت و با فراموشی دوباره برند می باخ، دوباره بنز کلاس اس تاج پادشاهی سواری های فوق لوکس را بر سر گذاشت. حالا انتظارها از بنز جدید بسیار بالاتر است.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-07-500x333.jpg

سه اولویت بنز برای این خودرو، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده است. مرسدس بنز برای معرفی رسمی از اس کلاس جدید با کد W222 سالن تحویل هواپیماهای ایرباس A380 در هامبورگ را برگزید. نسل جدید اس کلاس با چهره ای تکامل یافته شامل جلوپنجره بزرگتر و طراحی اسپرت تر و چهره ای نسبتا خندان، تنها از ضریب مقاومتی معادل 0.24 سود می برد که یکی از رکوردها در چنین کلاسی محسوب می شود و مقایسه آن با ضریب آیرودینامیک 0.23 سدان CLA که بسیار کوچکتر از آن است، نشان دهنده اهمیت بالا برای این موضوع از سوی بنز است. بنابراین هنگام سواری با این بنز خیالتان از صدای باد و مصرف سوخت راحت خواهد بود.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-03-500x332.jpg

با طولی به اندازه 5.11 متر و عرض 1.89 و ارتفاع 1.48 و فاصله بین دو محور 3.16 متر، انواع استاندارد این کلاس بسیار جادار خواهند بود. نمونه های کشیده این اتاق نیز 5.25 متر طول و 1.16 متر فاصله بین دو محور را ارائه می دهند. در آینده مدلهای سوپر دولوکس و کشیده تر پولمان هم برای جانشینی می باخ معرفی خواهند شد.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-dashboard-2-500x375.jpg

همانطور که از مرسدس بنز انتظار می رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکلی صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح توام کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی با رزولوشن بالا یکی بعنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می شوند. سیستم صوتی فراگیر Burmester نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می رساند.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-perfume.jpg

برای اولین بار علاوه بر فیلتر های هوای داخل کابین، از سیستم یونیزه نیز استفاده شده و حتی می تواند به صورت تدریجی و ملایم، عطر را نیز متصاعد کند. سیستم گرم کن و خنک کننده صندلیها نیز بهبود یافته و اکنون حتی دسته صندلیها نیز از آن بهره می برند. برای محفظه های نگهدارنده نوشیدنی ها نیز این سیستم بکار گرفته شده تا نوشیدنی شما را گرم یا سرد نگاه دارد. صندلیهای عقب از 5 حالت مختلف صندلی می توانند استفاده کنند. همچنین با استفاده از 14 بالشتک هوای جاسازی شده در هر صندلی برای ماساژ بدن نیز استفاده می شود.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-rear-seat.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-interior.jpg

سیستم تعلیق این ماشین اینک کاملتر از پیش شده و حتی با استفاده از دوربین به اسکن جاده می پردازد تا ناهمواریها و شیب جاده را برای مقابله سیستم تعلیق به آن اطلاع دهد! این سیستم البته اختیاری است اما حتی سیستم استاندارد Airmatic نیز بهبود یافته و با یک سیستم تطبیقی میرایی تلفیق شده تا کمترین ناهمراریهای مسیر را نیز جذب کرده و به سرنشینان و بدنه انتقال ندهد.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014_Mercedes-S-Class.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-02.jpg

در زیر کاپوت این سدان لوکس، فعلا می توانید یکی از این چهار موتور را ببینید. S350 BlueTEC از موتور شش سیلندر V6 دیزلی استفاده می کند که 258 اسب بخار نیرو و 620 نیوتن متر گشتاور تولید می نماید. شتاب صفر تا صد این مدل 6.8 ثانیه است. S300 BlueTEC Hybrid هم از یک موتور 2.1 لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی با قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر بهره می گیرد. شتاب این مدل هم 7.6 ثانیه اعلام شده است.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-details.jpg

S500 نیز می تواند مورد توجه خریداران سطح بالاتر باشد. با موتور هشت سیلندر 4.7 لیتری که 455 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب آن برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها 4.8 ثانیه است. رقمی که بیشتر به سوپر اسپرتها می ماند. در نهایت S40 هایبریدی هم با ترکیبی از موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر و موتور الکتریکی قادر به تولید 306 اسب بخار نیرو و 370 نیوتن متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن تنها 6.8 ثانیه می باشد.

برای بازار ایالات متحده مدل S500 با موتور هشت سیلندر و توربوی دوقلو و توان 488 اسب بخار و شتاب 4.6 ثانیه ای نیز قابل انتخاب خواهد بود. همچنین سیستم های انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC را نیز می توانید برای هر کدام از مدلها سفارش بدهید. سرعت تمام مدلها به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. اما عاشقان سرعت و هیجان بیشتر باید کمی منتظر بمانند تا AMG نیز شاهکار خود را بروی این کلاس معرفی نماید. قیمت نهایی این اتومبیل ها هنوز اعلام نشده است.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-interior.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-phone.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-display.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-aerodinamic.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-02.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-airbags.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-engine.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/W222-Mercedes-Benz-S-Class-crash-test.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Mercedes-S-Class-seat.jpg

منبع:پدال (http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3/)

SaSaMc2
18th November 2013, 12:24 AM
سلام...[golrooz]

قرار بود 2014 شتابش 3.9 باشه...

اين كنترل وسط واقعا كارآمده...[tashvigh]

حسین متقی
18th November 2013, 01:14 AM
سلام...[golrooz]

قرار بود 2014 شتابش 3.9 باشه...

اين كنترل وسط واقعا كارآمده...[tashvigh]

حالا من به خاطر بهران اقتصادی بهشون ارفاق میدم همین هم بد نیست!![tafakor][sootzadan][sootzadan][sootzadan]

SaSaMc2
18th November 2013, 10:09 PM
حالا من به خاطر بهران اقتصادی بهشون ارفاق میدم همین هم بد نیست!![tafakor][sootzadan][sootzadan][sootzadan]

سلام...[golrooz]

حالا چون بحران دارن بيچاره ها، آخرش 4 خيرش و ببيني...[cheshmak]
ــــــــــــــــ

چرا ميگن شتاب اينقدر در گشتاور اونقدر؟

چه اهميتي داره در چه گشتاوري باشه!

حسین متقی
19th November 2013, 01:26 PM
سلام...[golrooz]

حالا چون بحران دارن بيچاره ها، آخرش 4 خيرش و ببيني...[cheshmak]
ــــــــــــــــ

چرا ميگن شتاب اينقدر در گشتاور اونقدر؟

چه اهميتي داره در چه گشتاوري باشه!


میگن فلان مقدار اسب بخار نیرو که کل نیروی خروجی ایه که خودرو داره
فلان مقدار گشتاور که مقدار گشتاور تولیدیه که گشتاور هم از جنس نیرو هست ولی گشتاور کل نیرو نیست چون میتونه در سرعت های مختلف کم و زیاد بشه
گشتاور موتور هم از جنس نیرو هست ولی سرعت تو فرمولش نداره - قدرت به اسب بخار سرعت رو هم داخل خودش داره که قطعا خودتون میدونید صرفا جهت اطلاع بقیه مینویسم
بعد با گیربکس این گشتاور رو کم و زیاد میکنن در هر لحظه ولی گشتاور خروجی خود موتور که عدد ثابتی هست(البته در دور موتورهای مختلف هم متفاوته )(قدرتش و نه سرعتش)

هرچی گشتاور بالا تر باشه یعنی ضرایب دنده ها میتونن فاصله ی بیشتری داشته باشند(برای حداکثر سرعت مورد نیاز ثابت)
پس حداکثر سرعت تعریف شده هم افزایش پیدا میکنه(در شتاب مساوی با مدل قبلی خودرو که مثلا گشتاور کمتری داشته )

حالا اینکه چقدر شتاب نیازه و چقدر حداکثر سرعت دیگه دست سازنده هست که گیربکس براش طراحی میکنه

مثلا با همین موتور (8سیلندرش)و خودرو با تعویض گیربکس و تغییرات محدودی میشه به شتاب مثلا 3.5 ثانیه هم رسید
اما حداکثر سرعتش میشه 150 کیلومتر بر ساعت و نه 250 کیلومتر بر ساعت -
البته این صرفا تئوریه چون در عمل باید موتور برای سرعت و شتابگیری طراحی شده باشه تا فشار بالا رو تحمل کنه

راستی بنز یه گیربکس 9 دنده هم داره ارائه میده که به زودی استفاده میشه برای خودروهای تولیدیش
با این گیربکس 9 دنده(به دلیل ضرایب نزدیک تر دنده ها) شتاب بیشتری حاصل میشه - بازده افزایش پیدا میکنه و حداکثر سرعت هم افزایش پیدا میکنه
تازه میتونیم مثلا از دنده 2 بریم دنده 4 و دنده 3 رو استفاده نکنیم!!(البته به عنوان مثال)

تعریف من از گشتاور اینه که قدرت داشتن یا نداشتن برای کشیدن یک کامیون پر از بار هست اما اینکه با چه سرعتی بتونی اینکار رو بکنی میشه قدرت موتور (کل نیروی موتور)که با واحد اسب بخار بیان میشه

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد