vahid5835
10th September 2013, 11:27 PM
اعلام شاخصهای مدنظر رگولاتوری برای ارزیابی اپراتورها
http://www.citna.ir/sites/default/files/imagecache/new_news/programs20130710102008253.jpg (http://www.citna.ir/sites/default/files/programs20130710102008253.jpg)
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی شاخصهای کیفیت مکالمه، میزان مکالمات موفقیتآمیز، میزان مکالمات موفق در حین حرکت، میزان قطع مکالمات و خدمات انتقال دادهی اپراتورهای ارائه دهندهی سرویسهای ارتباطی به صورت ماهانه خبر داد. به گزارش سافتگذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از سیتنا؛ "حسن رضوانی" گفت: عملکرد اپراتورهای ارائه دهندهی سرویسهای ارتباطی بر اساس شاخصهای کیفیت مکالمه (Speech Quality Indicator)، میزان مکالمات موفقیتآمیز (Call setup success Rate)، میزان مکالمات موفق در حین حرکت (Qutgoing Hand over success Rate)، میزان قطع مکالمات (Call drop Rate) و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزیابی میشود.
وی، ادامه داد: در این شاخصها، وضعیت کلی اپراتورهای تلفن سیار، به صورت سراسری (کشوری)، استانی و شهرهای مراکز استانها به طور جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و اعلام میشود.
وی با اشاره به اینکه این شاخصها برگرفته از شاخصهای مصوبهی 119 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، افزود: نتایج اولین ارزیابی اپراتورها، پایان مهرماه از سوی رگولاتوری اعلام میشود.
http://www.citna.ir/sites/default/files/imagecache/new_news/programs20130710102008253.jpg (http://www.citna.ir/sites/default/files/programs20130710102008253.jpg)
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی شاخصهای کیفیت مکالمه، میزان مکالمات موفقیتآمیز، میزان مکالمات موفق در حین حرکت، میزان قطع مکالمات و خدمات انتقال دادهی اپراتورهای ارائه دهندهی سرویسهای ارتباطی به صورت ماهانه خبر داد. به گزارش سافتگذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از سیتنا؛ "حسن رضوانی" گفت: عملکرد اپراتورهای ارائه دهندهی سرویسهای ارتباطی بر اساس شاخصهای کیفیت مکالمه (Speech Quality Indicator)، میزان مکالمات موفقیتآمیز (Call setup success Rate)، میزان مکالمات موفق در حین حرکت (Qutgoing Hand over success Rate)، میزان قطع مکالمات (Call drop Rate) و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزیابی میشود.
وی، ادامه داد: در این شاخصها، وضعیت کلی اپراتورهای تلفن سیار، به صورت سراسری (کشوری)، استانی و شهرهای مراکز استانها به طور جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و اعلام میشود.
وی با اشاره به اینکه این شاخصها برگرفته از شاخصهای مصوبهی 119 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، افزود: نتایج اولین ارزیابی اپراتورها، پایان مهرماه از سوی رگولاتوری اعلام میشود.