PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعلام شاخص‎های مدنظر رگولاتوری برای ارزیابی اپراتورها



vahid5835
10th September 2013, 11:27 PM
اعلام شاخص‎های مدنظر رگولاتوری برای ارزیابی اپراتورها
http://www.citna.ir/sites/default/files/imagecache/new_news/programs20130710102008253.jpg (http://www.citna.ir/sites/default/files/programs20130710102008253.jpg)


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی شاخص‎های کیفیت مکالمه، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز، میزان مکالمات موفق در حین حرکت، میزان قطع مکالمات و خدمات انتقال داده‎ی اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی به صورت ماهانه خبر داد. به گزارش سافت‌گذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از سیتنا؛ "حسن رضوانی" گفت: عملکرد اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی بر اساس شاخص‎های کیفیت مکالمه (Speech Quality Indicator)، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز (Call setup success Rate)، میزان مکالمات موفق در حین حرکت (Qutgoing Hand over success Rate)، میزان قطع مکالمات (Call drop Rate) و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزیابی می‌شود.
وی، ادامه داد: در این شاخص‎ها، وضعیت کلی اپراتورهای تلفن سیار، به صورت سراسری (کشوری)، استانی و شهرهای مراکز استان‎ها به طور جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شاخص‎ها برگرفته از شاخص‎های مصوبه‎ی 119 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، افزود: نتایج اولین ارزیابی اپراتورها، پایان مهرماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد