PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جوابیه شاتل به خبر کاهش سرعت اینترنت



vahid5835
10th September 2013, 01:51 AM
جوابیه شاتل به خبر کاهش سرعت اینترنت
http://www.citna.ir/sites/default/files/imagecache/new_news/untitled_16.png (http://www.citna.ir/sites/default/files/untitled_16.png)


پیرو انتشار خبری با عنوان کاهش سرعت اینترنت کاربران شاتل در تهران (لینک (http://www.citna.ir/news/8922)) در تاریخ 9 شهریورماه در سیتنا، روابط عمومی شاتل جوابیه‎ای را در اختیار این پایگاه خبری قرار داد. به گزارش سافت‌گذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از سیتنا، در متن این جوابیه که به تایید "احمد نخجوانی" مدیرعامل شرکت شاتل رسیده، آمده است:
"بازگشت به انتشار خبری با عنوان "کاهش سرعت اینترنت کاربران شاتل در تهران" در تاریخ 09/06/1392، توسط آن خبرگزاری و با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات، سپاسگزار خواهیم بود اگر جوابیه­ی این شرکت در پاسخ به خبر یادشده منعکس شود.
پیرو انتشار خبر گفته شده در بالا، با خبرگزاری محترم تماس گرفته و این نکته مشخص شد که مبنای انتشار خبر و نتیجه­گیری برای کاهش سرعت سرویس اینترنت پرسرعت شاتل، دریافت چند ایمیل از مشترکان و تایید یک نفر از دوستان مدیران شاغل در خبرگزاری بوده است. ضمن آن که انتظار می­رفت برداشت شخصی از یک رخداد، به عنوان خبر موثق به اطلاع مخاطبان رسانده نشود، متاسفانه هیچ اطلاعاتی از چند مشترکی که گفته می­شود ظاهرا" ایمیل به خبرگزاری ارسال کرده اند، در اختیار شاتل قرار نگرفت.
در نهایت، با پی­گیری­های انجام شده سرویس دو نفر از کسانی که گفته­ می­شد از کاهش سرعت اینترنت شاتل شکایت داشتند، بررسی گردید. ضمن آن که این مشترکان محترم هیچ تماسی پیش­تر با شاتل نداشتند که نمایان­گر گلایه­ی این دوستان باشد، تنها یکی از مشترکان پاسخ­گو بود که با بررسی­های انجام شده، مشخص گردید سرویس اینترنت پرسرعت این مشترک فراتر از تعهدات شاتل در قرارداد است.
در پایان، یادآوری می­کنیم این شرکت با داشتن بیش از چهارصد هزار مشترک در سراسر کشور، ساز و کارهای مختلف مدیریت شکایت و تعالی سازمانی را به کار بسته و مایه­ی رشد و بهبود است اگر هر مشترکی در هر نقطه از ایران به محض مشاهده­ی اختلال یا افت سرعت، موضوع را به دفاتر نمایندگی شاتل اطلاع دهد".
توضیح سیتنا: مبنای انتشار گزارش‎های مردمی در رسانه‎های مکتوب و آنلاین، دریافت نظرات مخاطبان از طریق کانال‎های ارتباطی کاربران با آن رسانه است که ظاهرا روابط عمومی شاتل از این نکته بی خبر است.
قابل ذکر است، بررسی وضعیت سرویس دهی ارائه دهندگان خدمات مخابراتی همواره در دستور کار این پایگاه خبری بوده است که در این راستا دریافت نظرات و دیدگاه‎های مخاطبانی که از گوشه و کنار کشور با این پایگاه در ارتباط می‎باشند و انتشار آنها، از اولویت‎های تیم رسانه‎ای ماست.
طبیعتا انتشار این نظرات با واکنش حرفه‎ای روابط عمومی سازمان‎ها و نهادهای مرتبط مواجه می‎شود و آنان نیز با نگاهی حرفه‎ای نسبت به ارائه پاسخ مناسب و درخور شان مردم و رسانه‎ها اقدام می‎کنند.
در خصوص خبر فوق الذکر، متاسفانه پس از انتشار خبر، روابط عمومی شاتل طی تماس با دست اندرکاران این پایگاه خبری ضمن استفاده از ادبیاتی غیرحرفه‎ای، تنها مخاطب خود در این رسانه را مورد اشاره مشکل کاهش سرعت شاتل عنوان کرده و حاضر به پذیرش موضوع اصل نشده است. در نهایت ادبیات استفاده شده در متن جوابیه‎ی شرکت شاتل نیز موید عدم نگاه حرفه‎ای این روابط عمومی به مواجهه با کاربران و رسانه‎هاست.
در نهایت باردیگر تاکید می‎شود؛ پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی "سیتنا" دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رسانه تخصصی حوزه ICT در راستای رسالت اطلاع رسانی خود، از گذشته تا کنون، همواره زمینه ارتباط دو سویه با کاربران را فراهم کرده و همواره آماده انتشار پاسخ مقامات، نهادها و سازمان‎های مرتبط نیز می‎باشد.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد