امـیـر بـیـگـی
27th June 2013, 12:46 PM
به گزارش جیاسام آریا، مایکروسافت این روزها، نبرد با دو شرکت بزرگ رقیب یعنی اپل و گوگل را به مدارس آمریکا کشانده و در تلاش است تا دانش آموزان را به سمت محصولات خود جذب کند.
مدیران مایکروسافت در تلاش هستند تا ویندوز 8 و موتور جستجوی بینگ را به سیستم عامل و جستجوگر پیش فرض در مدارس مختلف آمریکا مبدل کنند. این شرکت توانسته در این زمینه رضایت دهها مدرسه را در نقاط مختلف آمریکا جلب کند.
مدارسی که با مایکروسافت در این زمینه به توافق رسیدهاند در ویرجینیا، آلاباما، تگزاس، فلوریدا، کالیفرنیا، نیویورک، ماساچوست و مین قرار دارند. مدیران این شرکت که معتقدند تبلتهای آی پد چندان برای استفاده در مدارس مناسب نیستند دوست دارند دانش آموزان از تبلتهای مجهز به ویندوز 8 استفاده کنند. در این تبلتها بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در نظر گرفته شده است.
اپل قبلا قراردادی 30 میلیون دلاری را با تعدادی از مدارس در آمریکا منعقد کرده بود تا به ازای دریافت 678 دلار به ازای هر دانش آموز تعداد زیادی آی پد را در اختیار مدارس قرار دهد.
مایکروسافت در کنار جنگ با اپل در مدارس، ویژه برنامههای تبلیغاتی خاصی را برای حمله به گوگل و به خصوص خدمات پست الکترونیک آن موسوم به جیمیل آغاز کرده و به خصوص بر روی بی توجهی گوگل به حریم شخصی کاربران جیمیل و بمباران تبلیغاتی آنها تمرکز کرده است. این شرکت همچنین درصدد است تا سهم جستجوگر گوگل در مدارس آمریکا کاهش یابد.
مدیران مایکروسافت در تلاش هستند تا ویندوز 8 و موتور جستجوی بینگ را به سیستم عامل و جستجوگر پیش فرض در مدارس مختلف آمریکا مبدل کنند. این شرکت توانسته در این زمینه رضایت دهها مدرسه را در نقاط مختلف آمریکا جلب کند.
مدارسی که با مایکروسافت در این زمینه به توافق رسیدهاند در ویرجینیا، آلاباما، تگزاس، فلوریدا، کالیفرنیا، نیویورک، ماساچوست و مین قرار دارند. مدیران این شرکت که معتقدند تبلتهای آی پد چندان برای استفاده در مدارس مناسب نیستند دوست دارند دانش آموزان از تبلتهای مجهز به ویندوز 8 استفاده کنند. در این تبلتها بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در نظر گرفته شده است.
اپل قبلا قراردادی 30 میلیون دلاری را با تعدادی از مدارس در آمریکا منعقد کرده بود تا به ازای دریافت 678 دلار به ازای هر دانش آموز تعداد زیادی آی پد را در اختیار مدارس قرار دهد.
مایکروسافت در کنار جنگ با اپل در مدارس، ویژه برنامههای تبلیغاتی خاصی را برای حمله به گوگل و به خصوص خدمات پست الکترونیک آن موسوم به جیمیل آغاز کرده و به خصوص بر روی بی توجهی گوگل به حریم شخصی کاربران جیمیل و بمباران تبلیغاتی آنها تمرکز کرده است. این شرکت همچنین درصدد است تا سهم جستجوگر گوگل در مدارس آمریکا کاهش یابد.