diamonds55
21st May 2009, 07:37 PM
http://www.systemgroup.net/image/journal/article?img_id=122236&t=1242897665593
کاربران آمريکايي در ماه آوريل سال جاري 8/14 ميليارد جستوجوي آنلاين انجام دادند که اين رقم سه درصد از ميزان جستوجوهاي اينترنتي ماه قبل بيشتر است. در دوره زماني مذكور، گوگل همچنان گزينه اول كاربران براي جستوجوهاي اينترنتي بوده است.
شرکت تحقيقاتي comScore که در زمينه بررسي ترافيک اينترنتي فعاليت ميکند، اظهار داشت در ماه آوريل سال جاري 2/64 درصد از جستوجوهاي آنلاين از طريق سايت گوگل انجام شده که اين رقم نسبت به ماه مارس پنج درصد افزايش يافته است. اين درحالي است كه در اين دوره زماني، ميزان جستوجوي مطالب از طريق سايت ياهو با يك درصد کاهش به 4/20 درصد رسيده است.
سهم جستوجو در سايت ياهو نسبت به مايکروسافت که در رتبه سوم اين ليست قرار دارد، دو برابر بيشتر است. در ماه آوريل سال جاري حدود 2/8 درصد از جستوجوهاي آنلاين در سايت مايکروسافت انجام شد که اين رقم نسبت به ماه قبل کاهش يافته است.
جستوجوگر اينترنتي Ask Network و AOL LLC نيز در رتبههاي چهارم و پنجم اين ليست قرار گرفتند و سهم هر يک از آنها در اين بازار به ترتيب به 8/3 و 4/3 درصد رسيد.
همچنين سايت AOL در ماه آوريل بيشترين سقوط ماهانه خود را تجربه کرد و سهم آن از بازار جستوجوهاي اينترنتي آمريکا نسبت به ماه قبل سه درصد كمتر شد.
کاربران آمريکايي در ماه آوريل سال جاري 8/14 ميليارد جستوجوي آنلاين انجام دادند که اين رقم سه درصد از ميزان جستوجوهاي اينترنتي ماه قبل بيشتر است. در دوره زماني مذكور، گوگل همچنان گزينه اول كاربران براي جستوجوهاي اينترنتي بوده است.
شرکت تحقيقاتي comScore که در زمينه بررسي ترافيک اينترنتي فعاليت ميکند، اظهار داشت در ماه آوريل سال جاري 2/64 درصد از جستوجوهاي آنلاين از طريق سايت گوگل انجام شده که اين رقم نسبت به ماه مارس پنج درصد افزايش يافته است. اين درحالي است كه در اين دوره زماني، ميزان جستوجوي مطالب از طريق سايت ياهو با يك درصد کاهش به 4/20 درصد رسيده است.
سهم جستوجو در سايت ياهو نسبت به مايکروسافت که در رتبه سوم اين ليست قرار دارد، دو برابر بيشتر است. در ماه آوريل سال جاري حدود 2/8 درصد از جستوجوهاي آنلاين در سايت مايکروسافت انجام شد که اين رقم نسبت به ماه قبل کاهش يافته است.
جستوجوگر اينترنتي Ask Network و AOL LLC نيز در رتبههاي چهارم و پنجم اين ليست قرار گرفتند و سهم هر يک از آنها در اين بازار به ترتيب به 8/3 و 4/3 درصد رسيد.
همچنين سايت AOL در ماه آوريل بيشترين سقوط ماهانه خود را تجربه کرد و سهم آن از بازار جستوجوهاي اينترنتي آمريکا نسبت به ماه قبل سه درصد كمتر شد.