vahid5835
29th May 2013, 12:04 PM
ایرانسل لقب اپراتور برتر را کسب کرد
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcST83EcsMa2zgOpI3FKGYE7-lMAcMw-zBdCcQfs2_ypnzmr4LaPسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از انجام بررسیهای متعدد اپراتورها، شرکتهای مخابرات استانی و ارائهکنندگان اینترنتی برتر را معرفی کرد.
به گزارش سافتگذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از ایسنا؛ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح فرایند ارزیابی اپراتورهای فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمایت از کاربران و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم، ارزیابی و رتبهبندی اپراتورها به صورت سالانه، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام میشود.
محمدعلی فرقانی با بیان این مطلب افزود: در این ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده میشوند.
وی ادامه داد: براساس این شاخصها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند و در حوزه اپراتورهای شبکه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شرکت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شرکت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات اظهار کرد: اپراتورهای PAP و SAP نیز که رتبههای آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد، در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانونمداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه مورد ارزیابی قرار میگیرند که بیشترین شاخصها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد.
از میان دارندگان پروانه SAP، شرکت ارتباطات ماهوارهای سامان، شرکت پارس ارتباطات و شرکت آرین ماهواره و در میان دارندگان پروانه PAP، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل)، شرکت پارسان لین ارتباطات و شرکت انتقال دادههای آسیاتک به ترتیب رتبههای اول تا سوم را در ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات کسب کردند.
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcST83EcsMa2zgOpI3FKGYE7-lMAcMw-zBdCcQfs2_ypnzmr4LaPسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از انجام بررسیهای متعدد اپراتورها، شرکتهای مخابرات استانی و ارائهکنندگان اینترنتی برتر را معرفی کرد.
به گزارش سافتگذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از ایسنا؛ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح فرایند ارزیابی اپراتورهای فعال در حوزه ICT گفت: به منظور حمایت از کاربران و اپراتورها و توسعه کیفی و کمی خدمات از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم، ارزیابی و رتبهبندی اپراتورها به صورت سالانه، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام میشود.
محمدعلی فرقانی با بیان این مطلب افزود: در این ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده میشوند.
وی ادامه داد: براساس این شاخصها در سال جاری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای شبکه سیار کسب کردند و در حوزه اپراتورهای شبکه تلفن ثابت نیز رتبه اول به شرکت مخابرات استان قم و رتبه دوم به شرکت مخابرات استان خراسان رضوی اختصاص یافت.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات اظهار کرد: اپراتورهای PAP و SAP نیز که رتبههای آنان در سومین جشنواره فاوا اعلام شد، در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانونمداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه مورد ارزیابی قرار میگیرند که بیشترین شاخصها در این حوزه به رضایتمندی مشتریان اختصاص دارد.
از میان دارندگان پروانه SAP، شرکت ارتباطات ماهوارهای سامان، شرکت پارس ارتباطات و شرکت آرین ماهواره و در میان دارندگان پروانه PAP، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل)، شرکت پارسان لین ارتباطات و شرکت انتقال دادههای آسیاتک به ترتیب رتبههای اول تا سوم را در ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات کسب کردند.