نارون1
23rd May 2013, 08:42 PM
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک توسط انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران طی یک دهه گذشته به طور منظم و سالانه برگزار گردیده است و از جمله معتبرترین کنفرانس های بین المللی و شناخته شده در منطقه است.
این کنفرانس با حمایت مجموعه های علمی و نهادهای معتبر تخصصی سالانه پذیرای دانشجویان و دانشمندان مدیریت استراتژیک برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی ایشان است.
اهداف کنفرانس:
1- این کنفرانس به طور سالانه توسط انجمن مدیریت راهبردی ایران برنامه ریزی، هدایت و اجرا می شود.
2- فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، استراتژیستها و فعالان کسبوکارها3- تبیین تأثیر مدیریت استراتژیک بر روند توسعۀ پایدار سیاسی و اقتصادی
4- تبیین جایگاه مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیمسازی مدیران کشور
5- انتخاب، معرفی و تقدیر از مهم ترین دستاوردهای مدیریت استراتژیک کشور
محورهای کنفرانس:
1-رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک
2- جهانیسازی و تجارت الکترونیک و چالشهای مدیریت استراتژیک
3- حاکمیت شرکتی (Corporate Governance): مسائل و روابط بین مدیران سازمان
4- ملاحظات اخلاقی و مسئولیتهای اجتماعی
5- مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت
6- رویکردهای ارزیابی ریسک
7- شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه
8- ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران
9- رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)
10- مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیتهای رقابتی بینالمللی
11- رویکردهای فرمولهبندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)
12- تحلیل SWOT و پیریزی استراتژی کسبوکار (Business strategy)
13- انواع استراتژیهای رقابتی کسب و کار
14- انواع استراتژیهای تعاونی (Cooperative strategy)
15- رویکردها و تکنیکهای تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)
16- ساختارهای سازمانی پیشرفته
17- تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک
18- رهبری و مدیریت استراتژیک
19- سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک
20- مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیادهسازی اثربخش استراتژی ها و مقررات
21- رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک
22- رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک
23- ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک
24- انواع کنترل در مدیریت استراتژیک
25- طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک
26- ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری
27- رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی
28- ملاحظات استراتژیک مدیریت کسبوکارهای کوچک و کارآفرینی
29- استراتژی سازمانهای غیرانتفاعی (Non-profit)
30-نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست
31- مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی
32-مدیریت استراتژیک سرمایههای عمومی (Public Funds)
33- رابطۀ استراتژی و بودجهریزی عمومی
34- ائتلاف های استراتژیک
35- استراتژی های شبکه ای
تاریخ های مهم :
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:
شنبه، 16شهریورماه 1392
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:
شنبه، 6 مهرماه 1392
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات:
شنبه، 27 مهرماه 1392
اعلام نتایج اصل مقالات:
سه شنبه، 14 آبان ماه 1392
آخرین مهلت ثبت نام:
18 آبان ماه 1392
آدرس دبیرخانه کنفرانس:
تهران، کوی نصر (گیشا)، ابتدای خیابان فروزانفر، پلاک 5 ، واحد 10
تلفن:
88580774 و 88580775
88071225 و 88072113
88248462 و 88248463
86014259 و 86014264
86014267 و 86014273
پست الکترونیکی: info@smconf.com
منبع:
http://smconf.ir/fa/
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک توسط انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران طی یک دهه گذشته به طور منظم و سالانه برگزار گردیده است و از جمله معتبرترین کنفرانس های بین المللی و شناخته شده در منطقه است.
این کنفرانس با حمایت مجموعه های علمی و نهادهای معتبر تخصصی سالانه پذیرای دانشجویان و دانشمندان مدیریت استراتژیک برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی ایشان است.
اهداف کنفرانس:
1- این کنفرانس به طور سالانه توسط انجمن مدیریت راهبردی ایران برنامه ریزی، هدایت و اجرا می شود.
2- فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، استراتژیستها و فعالان کسبوکارها3- تبیین تأثیر مدیریت استراتژیک بر روند توسعۀ پایدار سیاسی و اقتصادی
4- تبیین جایگاه مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیمسازی مدیران کشور
5- انتخاب، معرفی و تقدیر از مهم ترین دستاوردهای مدیریت استراتژیک کشور
محورهای کنفرانس:
1-رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک
2- جهانیسازی و تجارت الکترونیک و چالشهای مدیریت استراتژیک
3- حاکمیت شرکتی (Corporate Governance): مسائل و روابط بین مدیران سازمان
4- ملاحظات اخلاقی و مسئولیتهای اجتماعی
5- مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت
6- رویکردهای ارزیابی ریسک
7- شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه
8- ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران
9- رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)
10- مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیتهای رقابتی بینالمللی
11- رویکردهای فرمولهبندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)
12- تحلیل SWOT و پیریزی استراتژی کسبوکار (Business strategy)
13- انواع استراتژیهای رقابتی کسب و کار
14- انواع استراتژیهای تعاونی (Cooperative strategy)
15- رویکردها و تکنیکهای تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)
16- ساختارهای سازمانی پیشرفته
17- تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک
18- رهبری و مدیریت استراتژیک
19- سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک
20- مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیادهسازی اثربخش استراتژی ها و مقررات
21- رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک
22- رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک
23- ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک
24- انواع کنترل در مدیریت استراتژیک
25- طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک
26- ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری
27- رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی
28- ملاحظات استراتژیک مدیریت کسبوکارهای کوچک و کارآفرینی
29- استراتژی سازمانهای غیرانتفاعی (Non-profit)
30-نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست
31- مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی
32-مدیریت استراتژیک سرمایههای عمومی (Public Funds)
33- رابطۀ استراتژی و بودجهریزی عمومی
34- ائتلاف های استراتژیک
35- استراتژی های شبکه ای
تاریخ های مهم :
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:
شنبه، 16شهریورماه 1392
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:
شنبه، 6 مهرماه 1392
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات:
شنبه، 27 مهرماه 1392
اعلام نتایج اصل مقالات:
سه شنبه، 14 آبان ماه 1392
آخرین مهلت ثبت نام:
18 آبان ماه 1392
آدرس دبیرخانه کنفرانس:
تهران، کوی نصر (گیشا)، ابتدای خیابان فروزانفر، پلاک 5 ، واحد 10
تلفن:
88580774 و 88580775
88071225 و 88072113
88248462 و 88248463
86014259 و 86014264
86014267 و 86014273
پست الکترونیکی: info@smconf.com
منبع:
http://smconf.ir/fa/