PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک



نارون1
23rd May 2013, 08:42 PM
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک



کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک توسط انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران طی یک دهه گذشته به طور منظم و سالانه برگزار گردیده است و از جمله معتبرترین کنفرانس های بین المللی و شناخته شده در منطقه است.

این کنفرانس با حمایت مجموعه های علمی و نهادهای معتبر تخصصی سالانه پذیرای دانشجویان و دانشمندان مدیریت استراتژیک برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی ایشان است.



اهداف کنفرانس:

1- این کنفرانس به طور سالانه توسط انجمن مدیریت راهبردی ایران برنامه ریزی، هدایت و اجرا می شود.

2- فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، استراتژیست­ها و فعالان کسب­وکارها3- تبیین تأثیر مدیریت استراتژیک بر روند توسعۀ پایدار سیاسی و اقتصادی

4- تبیین جایگاه مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیم­سازی مدیران کشور


5- انتخاب، معرفی و تقدیر از مهم ترین دستاوردهای مدیریت استراتژیک کشور





محورهای کنفرانس:

1-رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک

2- جهانی­سازی و تجارت الکترونیک و چالش­های مدیریت استراتژیک

3- حاکمیت شرکتی (Corporate Governance): مسائل و روابط بین مدیران سازمان

4- ملاحظات اخلاقی و مسئولیت­های اجتماعی

5- مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت

6- رویکردهای ارزیابی ریسک

7- شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه

8- ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران

9- رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (Competitive Intelligence)

10- مدیریت فرهنگ سازمانی (Corporate culture) برای مزیتهای رقابتی بین­المللی

11- رویکردهای فرموله­بندی استراتژی شرکتی (Corporate strategy)

12- تحلیل SWOT و پی­ریزی استراتژی کسب­وکار (Business strategy)

13- انواع استراتژی­های رقابتی کسب­ و کار

14- انواع استراتژی­های تعاونی (Cooperative strategy)

15- رویکردها و تکنیک­های تحلیل پورتفولیو (Portfolio analysis)

16- ساختارهای سازمانی پیشرفته

17- تحلیل وضعیت (Situational analysis) در برنامه ریزی استراتژیک

18- رهبری و مدیریت استراتژیک

19- سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک

20- مدیریت فرهنگ شرکت در پروسۀ پیاده­سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات

21- رابطۀ مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک

22- رابطۀ مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با مدیریت استراتژیک

23- ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک

24- انواع کنترل در مدیریت استراتژیک

25- طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک

26- ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری

27- رویکردهای توسعۀ نوآورانۀ فرهنگ کارآفرینی

28- ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب­وکارهای کوچک و کارآفرینی

29- استراتژی سازمان­های غیرانتفاعی (Non-profit)

30-نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست

31- مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی

32-مدیریت استراتژیک سرمایه­های عمومی (Public Funds)

33- رابطۀ استراتژی و بودجه­ریزی عمومی

34- ائتلاف های استراتژیک

35- استراتژی های شبکه ای




تاریخ های مهم :


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:


شنبه، 16شهریورماه 1392


اعلام نتایج داوری چکیده مقالات:

شنبه، 6 مهرماه 1392


آخرین مهلت ارسال اصل مقالات:

شنبه، 27 مهرماه 1392


اعلام نتایج اصل مقالات:

سه شنبه، 14 آبان ماه 1392


آخرین مهلت ثبت نام:

18 آبان ماه 1392





آدرس دبیرخانه کنفرانس:


تهران، کوی نصر (گیشا)، ابتدای خیابان فروزانفر، پلاک 5 ، واحد 10

تلفن:

88580774 و 88580775

88071225 و 88072113

88248462 و 88248463

86014259 و 86014264

86014267 و 86014273


پست الکترونیکی: info@smconf.com





منبع:
http://smconf.ir/fa/

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد