نارون1
15th May 2013, 06:57 PM
كتاب نظریه های انگیزش در آموزش و پرورش توسط رمضان حسن زاده، دانشیار گروه روان شناسی و عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي ساري منتشر شد.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/24/1108256_894.jpg
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران (http://yjc.ir/fa/services/12) در اين كتاب در قالب ۱۰ فصل به تشريح مباحث تعريف انگيزش و مفاهيم مرتبط با آن، انواع انگيزش، اهميت و ضرورت انگيزش
براي يادگيري، نظريه هاي انگيزش، نظريه هاي انگيزش با رويكردهاي شناختي، تعريف يادگيري و مفاهيم مرتبط با آن، انواع يادگيري، نظريه هاي يادگيري با رويكردهاي
رفتاري و شناختي ، شيوه هاي افزايش انگيزش براي يادگيري و مديريت انگيزش پرداخته شده است.
دكتر حسن زاده در مقدمه اين كتاب آورده است:
هدف اصلي كتاب حاضر تدوين اثري مناسب براي درس نظريه هاي انگيزش در آموزش و پرورش است و محتواي كتاب طوري طراحي شده است كه مي توان از آن در دروس روان شناسي تربيتي، روانشناسي يادگيري، كاربرد روانشناسي در آموزش، انگيزش و هيجان و ساير دروس وابسته به آن استفاده كرد.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/24/1108256_894.jpg
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران (http://yjc.ir/fa/services/12) در اين كتاب در قالب ۱۰ فصل به تشريح مباحث تعريف انگيزش و مفاهيم مرتبط با آن، انواع انگيزش، اهميت و ضرورت انگيزش
براي يادگيري، نظريه هاي انگيزش، نظريه هاي انگيزش با رويكردهاي شناختي، تعريف يادگيري و مفاهيم مرتبط با آن، انواع يادگيري، نظريه هاي يادگيري با رويكردهاي
رفتاري و شناختي ، شيوه هاي افزايش انگيزش براي يادگيري و مديريت انگيزش پرداخته شده است.
دكتر حسن زاده در مقدمه اين كتاب آورده است:
هدف اصلي كتاب حاضر تدوين اثري مناسب براي درس نظريه هاي انگيزش در آموزش و پرورش است و محتواي كتاب طوري طراحي شده است كه مي توان از آن در دروس روان شناسي تربيتي، روانشناسي يادگيري، كاربرد روانشناسي در آموزش، انگيزش و هيجان و ساير دروس وابسته به آن استفاده كرد.