vahid5835
30th April 2013, 12:45 PM
هر لایک فیس بوک معادل ۱۷۴ دلار
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8kV6eWz2e3MvKC1DnQWRS7FK28DkfQ lytW4l_9Xyb7YjJ7kTiهر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ارزشی معادل 174 دلار دارد.
به گزارش سافتگذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از آی تی ایران؛ شرکت سینکاپس در تازهترین بررسی خود اعلام کرده است که ارزش هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری 174 دلار و 17 سنت است که نسبت به سال 2010 افزایش 28 درصدی نشان میدهد.
این شرکت برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از برندهای تجاری را لایک کردهاند، نظرسنجی کرده است.
سینکاپس در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس بوکی، فاکتورهایی همچون هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینههای خرید و غیره را مد نظر قرار داده است.
به گزارش سایت خبری پیسی ورلد، بر این اساس کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی صفحهشان را لایک کردهاند بیش از برندهای دیگر هزینه میکنند و به آن وفادارتر هستند
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8kV6eWz2e3MvKC1DnQWRS7FK28DkfQ lytW4l_9Xyb7YjJ7kTiهر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ارزشی معادل 174 دلار دارد.
به گزارش سافتگذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از آی تی ایران؛ شرکت سینکاپس در تازهترین بررسی خود اعلام کرده است که ارزش هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری 174 دلار و 17 سنت است که نسبت به سال 2010 افزایش 28 درصدی نشان میدهد.
این شرکت برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از برندهای تجاری را لایک کردهاند، نظرسنجی کرده است.
سینکاپس در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس بوکی، فاکتورهایی همچون هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینههای خرید و غیره را مد نظر قرار داده است.
به گزارش سایت خبری پیسی ورلد، بر این اساس کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی صفحهشان را لایک کردهاند بیش از برندهای دیگر هزینه میکنند و به آن وفادارتر هستند