PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : روش مخابرات برای افزایش نرخ خدماتش



vahid5835
7th March 2013, 01:19 PM
روش مخابرات برای افزایش نرخ خدماتش

معاون رگولاتوری گفت: قرار بود دستورالعمل کاهش طول پالس مکالمه 6 ماه توسط مخابرات اجرا و سپس تاثیر این اقدام بر قیمت‌ها بررسی شود؛ اما مخابرات در حین اجرای این مصوبه، مجوز افزایش تعرفه شورای رقابت را نیز اجرا کرد.

به گزارش سافت‌گذر (http://www.softgozar.com/)به نقل از آی تی آنالیز؛ لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو بافارس اظهار داشت: در سال 91 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به ادله شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش قیمت‌ تمام شده خدمات مخابراتی، با افزایش طول پالس مکالمه موافقت کرد.
معاون صدور پروانه و بررسی‌های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به این ترتیب با کاهش طول پالس، مدت زمان مکالمات براساس تعداد پالس‌ها بیشتر شد و در نتیجه تعرفه‌ مکالمات درصدی افزایش یافت.
وی ادامه داد: در آن زمان مقرر شد تعرفه به مدت 6 ماه اجرایی شود و پس از پایان 6 ماه گزارش داده شود که این مصوبه چه تاثیری بر قیمت‌ها داشته است؛ زیرا همواره تغییر قیمت در رفتار ترافیکی مشترکان اثرگذار است.
سبوحی افزود: امروز و در حالی که بیش از 6 ماه از اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش طول پالس می‌گذرد، مشکلی که وجود دارد این است که شرکت مخابرات دستورالعمل شورای رقابت را برای افزایش تعرفه اجرا کرده است.
معاون رگولاتوری افزود: اکنون باید راه‌حل این موضوع را پیدا کنیم.
به گزارش فارس، مدت دو ساله اجرای مصوبه‌ شورای رقابت برای افزایش حداکثر 12 درصدی تعرفه‌های مخابراتی در اسفند 91 به پایان می‌رسد و مخابرات پیشنهاد تعیین تعرفه‌های جدید سال 92 را برای ارائه به این شورا آماده می‌کند.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد