توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رفع معضل...
SaSaMc2
20th February 2013, 12:55 PM
سلام...[golrooz]
معضل یا همون مشکلی که توی قوانین هر جامعه هنوز برای رفع اثر آن چاره ای اندیشیده نشده...
از قدیم تا بعد از قدیم...
تا، بوده و همیشه سعی بر، با، بودنش شده...
بر همین اساس جامعه فعلی ما هم گریبان جدایی از رویایی با این چنین اتفاقاتی نخواهد داشت...
اصولا یا کمیت بالای عرض اندام معضلات یا بی کیفیتی در انتخاب راهبرد مناسب یا گستردگی دام معضلات در شرایط زمانی و مکانی...
باعث شده، تمهیدات گذرا و مُسکن گونه ریشه درد را به استخوان کشانده و شاید وقت از عمر تنگ تر شده باشد...
بر هم میشویم تا در این بخش با همکاری دوستان برای شناخت معضلات و انشالله چاره رفع آن گامی موثر تر برداشته باشیم...
با تشکر...[golrooz]
SaSaMc2
20th February 2013, 01:14 PM
سلام...[golrooz]
معضل انتخاب شده اول:
ترافیک حجیم...
ترافیک یا همین عبور و مرور در معابر از یک نفر شروع و تا بینهایت ادامه داره...
و سالهاست که ترافیک سنگین غیر از پایتخت، شهرستان ها را هم واگیر کرده...
دلایل بسیاری باعث بروز این معضل شده...
و راه حل های بسیارتری برا رفع این معضل چاره شده...
از ازدیاد عابرین تا نقص در تامین و نگهداری معابر و کاهش سطح فرهنگی عابرین تا الاماشالله...
از ایجاد بزرگراه و پل و تونل تا حذف میدان و عبور دوطرفه و محدودیت های طرح ترافیک و زوج و فرد و پارک ممنوع تا الا ماشالله تر...
و اما معضل هر روز معضل تر و پیامدهای آن مهلک تر...
SaSaMc2
20th February 2013, 01:28 PM
سلام...[golrooz]
یکی از مشکلات اساسی که باعث ایجاد ترافیک سنگین میشود:
وجود چراغ راهنمایی در چهارراه هاست...
همانطور که شما 120 ثانیه پشت چراغ قرمز مانده اید 150 ثانیه زمان میبرد تا دوباره دور بگیرید و باز چراغ بعدی...
پس هدف رفع معضل جهانیست...
در این بخش از دوستان درخواست میشود سعی کنن چهار راهی بدون معبر غیر هم سطح طراحی کنند، که چراغ هم نداشته باشد...
و اما کیفیت عبور و مرور را بهبود بخشد...
مواد لازم:
کاغذ، مداد، پاک کن و بیش از 30 مین زمان...
با تشکر...[golrooz]
M@hdi42
20th February 2013, 02:40 PM
سلام...[golrooz]
یکی از مشکلات اساسی که باعث ایجاد ترافیک سنگین میشود:
وجود چراغ راهنمایی در چهارراه هاست...
همانطور که شما 120 ثانیه پشت چراغ قرمز مانده اید 150 ثانیه زمان میبرد تا دوباره دور بگیرید و باز چراغ بعدی...
پس هدف رفع معضل جهانیست...
در این بخش از دوستان درخواست میشود سعی کنن چهار راهی بدون معبر غیر هم سطح طراحی کنند، که چراغ هم نداشته باشد...
و اما کیفیت عبور و مرور را بهبود بخشد...
مواد لازم:
کاغذ، مداد، پاک کن و بیش از 30 مین زمان...
با تشکر...[golrooz]
درود فراوان
کمی توضیح بدین در مورد اینکه کلا وسیله نگهدارنده نباشد یا فقط چراغ؟ بعد ماشین ها همزمان بتوانند از دو طرف چهارراه عبور کنند؟ بعنی عبور ومرور قطع نشود؟
SaSaMc2
21st February 2013, 12:00 AM
درود فراوان
کمی توضیح بدین در مورد اینکه کلا وسیله نگهدارنده نباشد یا فقط چراغ؟ بعد ماشین ها همزمان بتوانند از دو طرف چهارراه عبور کنند؟ بعنی عبور ومرور قطع نشود؟
سلام...[golrooz]
ممنون از حضورت...[golrooz]
بله با برداشتن چراغ و در شرايطي كه هيچ خودرواي متوقف نشه و از معابر غير هم سطح مثل پل و زيرگذر هم استفاده نشه...
ظاهرا غير قابل طراحي به نظر ميرسه...
ولي شك ندارم كه يه راهي داره...
(( اينگونه طراحي ها مثل حل كردن يه پازل هست و دوستان بايد گام به گام از يه گوشه اش شروع كنند ))
خودم از شنبه كه از سفر برگردم شروع ميكنم...
ولي اگر كسي قبل از من بتونه روشي رو طراحي كنه كه مفيد باشه، اجرش با خدا...[golrooz]
نميدونم! ولي اگر چنين طرح هايي قابليت ثبت داشته باشه...
خودم با هزينه خودم به نام خودش ثبت ميكنم...
براي پروپوزال راهنماييش ميكنم و براي تاييديه خودم ميرم جاش دفاع ميكنم...
312
21st February 2013, 02:26 AM
شاید با هوشمندسازی خودروهای عبوری بشه مانع از بروز خطاها وسلایق انسانی در محدوده چهارراه شد.
یعنی مثلا از 500متر قبلتر خیلی دقیق معلوم بشه که کدوم خودروها قصد دارند به کدوم سمت میدون بروند.:با ورود به میدون فقط 90درجه خواهند چرخید و به خروجی سمت راست خواهند رفت/180درجه خواهندچرخید و مستقیم به خیابان روبرویی خواهند رفت/270درجه خوهندچرخید وبه خیابان سمت چپ میروند/یا نهایتابا360درجه چرخش قصد برگشتن از راه قبلی خود را دارند.شاید بشه سیستم رانندگی خودکار رو در این محدوده بکاربرد وجلوی تصمیم گیریهای کند انسانی در محدوده این 4راه رو از مثلا 500متر قبل از ورود به 4راه گرفت.مکانیزاسیون توی این قسمت مانع از اتلاف وقت توسط رانندگانی با سطح هوشیاری و حرفه ای گری متفاوت خواهد شد.
M@hdi42
21st February 2013, 08:03 AM
سلام...[golrooz]
ممنون از حضورت...[golrooz]
بله با برداشتن چراغ و در شرايطي كه هيچ خودرواي متوقف نشه و از معابر غير هم سطح مثل پل و زيرگذر هم استفاده نشه...
ظاهرا غير قابل طراحي به نظر ميرسه...
ولي شك ندارم كه يه راهي داره...
(( اينگونه طراحي ها مثل حل كردن يه پازل هست و دوستان بايد گام به گام از يه گوشه اش شروع كنند ))
خودم از شنبه كه از سفر برگردم شروع ميكنم...
ولي اگر كسي قبل از من بتونه روشي رو طراحي كنه كه مفيد باشه، اجرش با خدا...[golrooz]
نميدونم! ولي اگر چنين طرح هايي قابليت ثبت داشته باشه...
خودم با هزينه خودم به نام خودش ثبت ميكنم...
براي پروپوزال راهنماييش ميكنم و براي تاييديه خودم ميرم جاش دفاع ميكنم...
ممنون ازراهنمایی[golrooz]
من الان یک روزه تمام کارم شده فکرکردن به این. خیلی عمیقه وصد البته سخت.
انشالله سعی میکنم درحد خودم راهشو پیداکنم.
خدا کمکمون کنه.
حسین متقی
21st February 2013, 01:33 PM
راه حل وجود داره ولی مشکل راه حل غیر همسطح اینه که سطح زیادی از دو بعد میگیره و این یعنی هزینه ی بالا
و صرفه ی اقتصادی نداره
پس غیر هم سطح میسازند که صرفه داشته باشه
مثلا زمین متری 4میلیون تومن هست
و برای اینکه غیر هم سطح نباشه باید 500 متر مربع حداقل بخرند
به جای اینکار میان 100 متر مربع رو دو طبقه میسازند و غیر هم سطح
که متری 10 میلیون تومن ساختش اگر دربیاد باز هم خیلی به صرفه تر از خرید زمین هست
برای همین غیر هم سطح میسازند
در ضمن این کمترین مشکل هست
مشکل بعدی اینه که توی ححم های کم اصلا غیر قابل اجراست
یعنی مثلا توی 2لاین نمیشه اجراش کرد
حداقل باید 2لاین در هر مسیر رفت و برگشت داشته باشه که قابل اجرا باشه و فکر کنم داره اجرا میشه
البته اطلاعاتی که نوشتم همه استدلالی هست و مستند نیست و فقط چون کمتر از 30 ثانیه زمیان برای حل کردن برد اینطور برداشت کردم حتما خیلی ها به فکرشون رسیده
یه جور تصویر ابتدایی و ساده هم کشیدم که البته چون وقت نداشتم خیلی دربه داغونه ببخشید
تغریبا همینجوری میشه با کمی اصلاحات!!
البته اگه بشه! و اگه اشتباه نباشهhttp://www.uc-njavan.ir/images/fv5ugckvnpwnor62d0s9.jpg
M@hdi42
21st February 2013, 06:25 PM
راه حل وجود داره ولی مشکل راه حل غیر همسطح اینه که سطح زیادی از دو بعد میگیره و این یعنی هزینه ی بالا
و صرفه ی اقتصادی نداره
پس غیر هم سطح میسازند که صرفه داشته باشه
مثلا زمین متری 4میلیون تومن هست
و برای اینکه غیر هم سطح نباشه باید 500 متر مربع حداقل بخرند
به جای اینکار میان 100 متر مربع رو دو طبقه میسازند و غیر هم سطح
که متری 10 میلیون تومن ساختش اگر دربیاد باز هم خیلی به صرفه تر از خرید زمین هست
برای همین غیر هم سطح میسازند
در ضمن این کمترین مشکل هست
مشکل بعدی اینه که توی ححم های کم اصلا غیر قابل اجراست
یعنی مثلا توی 2لاین نمیشه اجراش کرد
حداقل باید 2لاین در هر مسیر رفت و برگشت داشته باشه که قابل اجرا باشه و فکر کنم داره اجرا میشه
البته اطلاعاتی که نوشتم همه استدلالی هست و مستند نیست و فقط چون کمتر از 30 ثانیه زمیان برای حل کردن برد اینطور برداشت کردم حتما خیلی ها به فکرشون رسیده
یه جور تصویر ابتدایی و ساده هم کشیدم که البته چون وقت نداشتم خیلی دربه داغونه ببخشید
تغریبا همینجوری میشه با کمی اصلاحات!!
البته اگه بشه! و اگه اشتباه نباشهhttp://www.uc-njavan.ir/images/fv5ugckvnpwnor62d0s9.jpg
درود
این طرح برای استفاده در مناطق پر ترافیکه و طرح شما فکر نکنم جواب بده این نظر من بود[golrooz]
hossien
21st February 2013, 11:35 PM
یک سوال اینجا مطرح میشه .
ما در اینجا چه چیزی را می خواهیم از دست بدیم هدفمون افزایش سرعت در رفت و آمد هست یا نه.
معمولا هر طرحی که ارائه میشه یک مزیت را بهبود می ده و یکی دیگر را تضعیف می کنه. اینجا شما دوس دارین چه چیزی تضعیف بشه و چه پارامتری را بهبود بدیم.
SaSaMc2
24th February 2013, 11:26 PM
شاید با هوشمندسازی خودروهای عبوری بشه مانع از بروز خطاها وسلایق انسانی در محدوده چهارراه شد.
یعنی مثلا از 500متر قبلتر خیلی دقیق معلوم بشه که کدوم خودروها قصد دارند به کدوم سمت میدون بروند.:با ورود به میدون فقط 90درجه خواهند چرخید و به خروجی سمت راست خواهند رفت/180درجه خواهندچرخید و مستقیم به خیابان روبرویی خواهند رفت/270درجه خوهندچرخید وبه خیابان سمت چپ میروند/یا نهایتابا360درجه چرخش قصد برگشتن از راه قبلی خود را دارند.شاید بشه سیستم رانندگی خودکار رو در این محدوده بکاربرد وجلوی تصمیم گیریهای کند انسانی در محدوده این 4راه رو از مثلا 500متر قبل از ورود به 4راه گرفت.مکانیزاسیون توی این قسمت مانع از اتلاف وقت توسط رانندگانی با سطح هوشیاری و حرفه ای گری متفاوت خواهد شد.
سلام...[golrooz]
100% دنيا در همه ي زمينه ها به سمت هوشمند سازي ميره...
تا 15 سال ديگه فكر كنم رانندگيم حذف بشه...
البته همين الانم امكانش هست ولي كارخونه هاي بزرگ تصميم گيرنده هستند و...
سياست مالي خيلي حرفه اي رو براي بازار در نظر ميگيرن و ترجيح ميدن عقب بندازنش...
SaSaMc2
24th February 2013, 11:40 PM
ممنون ازراهنمایی[golrooz]
من الان یک روزه تمام کارم شده فکرکردن به این. خیلی عمیقه وصد البته سخت.
انشالله سعی میکنم درحد خودم راهشو پیداکنم.
خدا کمکمون کنه.
سلام...[golrooz]
يكي از اهداف اصلي راه اندازي اين بحث پرورش خلاقيت هست...
پيچ يك سو رو با پيچ گوشتي باز ميكنن...
ولي نه با پيچ گوشتي چهار سو...
حتما از ابزار هايي كه نوشتم استفاده كنيد...
توي زندگي چهار راهي رو شايد نتوني بي چراغ رد كني...
ولي اين تمرين باعث ميشه سر دو راهيا اصلي زندگي با اعتماد به نفس راه درست رو انتخاب كني...
مثل يه پازل از يه گوشه برو جلو...
بهت قول ميدم ميتوني مهدي عزيز...[golrooz]
SaSaMc2
25th February 2013, 12:46 AM
راه حل وجود داره ولی مشکل راه حل غیر همسطح اینه که سطح زیادی از دو بعد میگیره و این یعنی هزینه ی بالا
و صرفه ی اقتصادی نداره
پس غیر هم سطح میسازند که صرفه داشته باشه
مثلا زمین متری 4میلیون تومن هست
و برای اینکه غیر هم سطح نباشه باید 500 متر مربع حداقل بخرند
به جای اینکار میان 100 متر مربع رو دو طبقه میسازند و غیر هم سطح
که متری 10 میلیون تومن ساختش اگر دربیاد باز هم خیلی به صرفه تر از خرید زمین هست
برای همین غیر هم سطح میسازند
در ضمن این کمترین مشکل هست
مشکل بعدی اینه که توی ححم های کم اصلا غیر قابل اجراست
یعنی مثلا توی 2لاین نمیشه اجراش کرد
حداقل باید 2لاین در هر مسیر رفت و برگشت داشته باشه که قابل اجرا باشه و فکر کنم داره اجرا میشه
البته اطلاعاتی که نوشتم همه استدلالی هست و مستند نیست و فقط چون کمتر از 30 ثانیه زمیان برای حل کردن برد اینطور برداشت کردم حتما خیلی ها به فکرشون رسیده
یه جور تصویر ابتدایی و ساده هم کشیدم که البته چون وقت نداشتم خیلی دربه داغونه ببخشید
تغریبا همینجوری میشه با کمی اصلاحات!!
البته اگه بشه! و اگه اشتباه نباشهhttp://www.uc-njavan.ir/images/fv5ugckvnpwnor62d0s9.jpg
[taajob]
سلام...[golrooz]
از رو من كشيدي؟[tafakor]
خيلي جالب بود...[tashvigh]
منم توي جاده كشيدم...
و همين طرح بود...
البته اين طرح ابتدايي هست و 30% كار، البته از اين متد...
من الان تا 60 % ديگه رو كشيدم...
تا آخر هفته شايد موفق بشم...
شايدم امكان پذير نباشه...[soal]
ممنون...[golrooz]
دوستا ميتونن با گوشي هم از كشيده خودشون عكس بگيرن بفرستن...[golrooz]
SaSaMc2
25th February 2013, 01:13 AM
یک سوال اینجا مطرح میشه .
ما در اینجا چه چیزی را می خواهیم از دست بدیم هدفمون افزایش سرعت در رفت و آمد هست یا نه.
معمولا هر طرحی که ارائه میشه یک مزیت را بهبود می ده و یکی دیگر را تضعیف می کنه. اینجا شما دوس دارین چه چیزی تضعیف بشه و چه پارامتری را بهبود بدیم.
سلام رئيس جون...[golrooz]
خيلي وقتا كعبه و بت خو نه ها رو بايد بهونه كرد...
من و كه ميشناسي...
گذشته و حال و كه پريد...
شايد عاقبت به خير شديم...
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
در حقيقت ما اينجا چيزي رو از دست نميديم...
ما وقت و نيرو و زمين رو سرمايه گذاري ميكنيم...
تا بتونيم مسير زندگي رو هموارتر كنيم...
هميشه واسه بچه كوچيكا براي مثال قانون از مبحث دزدي استفاده ميكنن...
براي آدم بزرگا هم مثال چراغ راهنمايي رو ميارن...
من به كمك شما ميخوام قانون رو دور بزنم...
ولي در جهت قانون مند تر شدن...
يه شمشير سه لبه...
در حقيقت شما آموزگاريد و من شاگرد...
ميخوام پيدا كنم يه واقعيت مهم رو...
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
دوستان همينطور كه ديدن در طرح حسين مت چراغ قرمز ديگه وجود نداره...
ولي سهولت عبور و مرور هنوز بدست نيومده...
پس راه بسياري تا رسيدن به هدف متوسط باقي مونده...
با تشكر از همكاري همگي...[golrooz]
mamadshumakher
25th February 2013, 09:49 AM
[taajob]
سلام...[golrooz]
از رو من كشيدي؟[tafakor]
خيلي جالب بود...[tashvigh]
منم توي جاده كشيدم...
و همين طرح بود...
البته اين طرح ابتدايي هست و 30% كار، البته از اين متد...
من الان تا 60 % ديگه رو كشيدم...
تا آخر هفته شايد موفق بشم...
شايدم امكان پذير نباشه...[soal]
ممنون...[golrooz]
دوستا ميتونن با گوشي هم از كشيده خودشون عكس بگيرن بفرستن...[golrooz]
سلام به بهترین دوستانم که همشون تو این تاپیک هستن.[golrooz]
من فکر میکنم راه حل داره.یکم سخته اما داره.
این طرحی که برادر حسین و برادر ساسان گفتن همون طرحی هست که ما میخوایم از چراغ قرمز رد شیم این کارو میکنیم [nishkhand] یعنی اول به راست متمایل میشیم بعدش پشت سرو نگاه میکنیم اگه چیزی نبود دور میزنیم.
در وهله اول همین طرح به ذهن آدم میرسه اما همون دور زدن خودروهایی که میخواستن به چپ بپیچن یا مستقیم برن کارو گره میندازه.و درست همینجاست که دردسر شروع میشه.
من 2تا مدل تو ذهنمه که باید یجورایی با هم ترکیبشون کنم.هنوز به جواب نرسیدم.
http://uc-njavan.ir/images/qpcfc1pl5rdedzfoczsh.png (http://uc-njavan.ir/)
http://uc-njavan.ir/images/asol4n51ac9r2cq7p3r.png (http://uc-njavan.ir/)
تو کل مسئله ما با اونایی که میخوان به راست بپیچن کاری نداریم.مشکل اونایی هستن که به چپ میپیچن و مستقیم میرند.مشکل چپ رو درست کنیم.مستقیم ها میمونن.مشکل مستقیم رو درست میکنیم چپی ها میمونن [nishkhand]
شاید مجبور شیم از 2تا 4راه ترکیبی و محدود استفاده کنیم.[tafakor] ببخشید دیگه هنوز نتونستم قدمی بردارم.
SaSaMc2
26th February 2013, 12:34 AM
سلام به بهترین دوستانم که همشون تو این تاپیک هستن.[golrooz]
من فکر میکنم راه حل داره.یکم سخته اما داره.
این طرحی که برادر حسین و برادر ساسان گفتن همون طرحی هست که ما میخوایم از چراغ قرمز رد شیم این کارو میکنیم [nishkhand] یعنی اول به راست متمایل میشیم بعدش پشت سرو نگاه میکنیم اگه چیزی نبود دور میزنیم.
در وهله اول همین طرح به ذهن آدم میرسه اما همون دور زدن خودروهایی که میخواستن به چپ بپیچن یا مستقیم برن کارو گره میندازه.و درست همینجاست که دردسر شروع میشه.
من 2تا مدل تو ذهنمه که باید یجورایی با هم ترکیبشون کنم.هنوز به جواب نرسیدم.
http://uc-njavan.ir/images/qpcfc1pl5rdedzfoczsh.png (http://uc-njavan.ir/)
http://uc-njavan.ir/images/asol4n51ac9r2cq7p3r.png (http://uc-njavan.ir/)
تو کل مسئله ما با اونایی که میخوان به راست بپیچن کاری نداریم.مشکل اونایی هستن که به چپ میپیچن و مستقیم میرند.مشکل چپ رو درست کنیم.مستقیم ها میمونن.مشکل مستقیم رو درست میکنیم چپی ها میمونن [nishkhand]
شاید مجبور شیم از 2تا 4راه ترکیبی و محدود استفاده کنیم.[tafakor] ببخشید دیگه هنوز نتونستم قدمی بردارم.
سلام عزيزم...[golrooz]
توي طراحيت محدوديت زمين نداري...
يعني در ابتدا زياد لازم نيست توي فضاي خاصي خودت رو محدود كني...
فكر كن از هر طرف 200 متر دست بازه...
zolfa
26th February 2013, 10:38 PM
سلام
ممنون از ایجاد بحث و دعوت بنده [golrooz]
با وجود اساتید صاحب نظر اظهار نظر بنده حمل بر بی ادبی نباشه[khejalat]
ولی کاش حداقل فضا و ارتفاع وبار ترافیکی و... رو تعریف میکردین
اینطوری بیشتر میشه رو موضوع فوکوس کرد
بازم ممنون[golrooz]
SaSaMc2
27th February 2013, 03:28 AM
سلام
ممنون از ایجاد بحث و دعوت بنده [golrooz]
با وجود اساتید صاحب نظر اظهار نظر بنده حمل بر بی ادبی نباشه[khejalat]
ولی کاش حداقل فضا و ارتفاع وبار ترافیکی و... رو تعریف میکردین
اینطوری بیشتر میشه رو موضوع فوکوس کرد
بازم ممنون[golrooz]
سلام...[golrooz]
اتفاقا نظرات شماست كه مهمه...[golrooz]
والا اين كشور صدها دكتري ترافيك داره كه سر كوچه بن بستا هم ورود ممنوع ميزنن...
در شروع آشنايي با طراحي محدوديت نبايد وجود داشته باشه...
ولي اينطوري هم نشه كه تخيل و توهم نقش اصلي رو بازي كنن...
تعداد باند اصلي حداكثر 4 لاين براي رفت 4 لاين برگشت...
فرعي 2 رفت و 2 برگشت...
از آكس تقاطع به در محور اصلي تا 150 متر در هر طرف...
و فرعي 50 متر به هر طرف دستتون بازه...
ترافيك روان و نرمال...
SaSaMc2
1st March 2013, 06:04 PM
http://uploadtak.com/images/f151_Char_rah25_copy.jpg
hossien
1st March 2013, 06:37 PM
http://uploadtak.com/images/f151_Char_rah25_copy.jpg
به غیر از این هم میشه ترکیبی از کار حسین مت و کار شما . ترسیم می کنم می فرستم.
حسین متقی
5th March 2013, 01:49 AM
من تحقیق کردم
دیدم غیر همسطح کردن یه چهار راه به طور متوسط 10 میلیارد تومن هزینه در بر داره(حال حاضر)
و نهایتا با تکنولوژی های روز بسازند و عمر بالا و زیبایی بالا و نورپردازی خاص میشه 20 میلیارد تومن
پس خیلی خیلی خیلی میصرفه چهار راه هارو غیر همسطح بسازند
مثلا اگر به جای این 6000میلیارد تومنی که تو صدر و تونل نیایش خرج دارند میکنن و بعد جرثقیل های ساخت پل صدذر رو بندازند دور
و بعد طبق اعلام راهنمایی و راندگی تونل نیایش هیچ تاثییری در ترافیک تهران نداشته
میومدند 300تا چهار راه در تهران رو طی 3سال غیر همسطح میکردند
میتونستند 1 دقیقه در هر چراغ ضربدر تعداد خودروهای شهر ضربدر ساعات شبانه روز برای خودروهای در ترافیک کم کنند
یعنی اگر من میخواستم از 10 تا از این چراغها رد بشم و تو هرکدوم 1تا 5دقیقه تو ترافیک وایسم(ترافیک یک دقیقه ای تو 2تا چراغ میتونه 2برابر بشه)
ایعنی 10تا 20 دقیقه تو ترافیک میبودم
این ترافیک ها حذف میشد
و هرکدام از تهرانی ها در هر سفر بین 10 دقیقه تا نیم ساعت زودتر میرسیدند
این یعنی نصف کردن ترافیک تهران
شایدم نابودی ترافیک تهران
و به صورت کلی تر به این کار بعضی اقایون.....(تصمیم گیرنده در این کار)..... میگن کار رضا شاهی
کارای گنده ای که هدفش جلب نظر عمومیه مردمه و تبلیغات
نه کار کردن و حل کردن مشکل مردم
و به صورت بهتر و خوش بینانه یعنی محاسبه نکردند و فقط خواستن یه کاری کرده باشند و بیسواد هستند که من دارم تو خونه از سر بیکاری اینطوری محاسبه میکنم و اونا اونجا............[narahatishadid]
SaSaMc2
5th March 2013, 02:26 AM
سلام...[golrooz]
ممنون حسين مت عزيز...[golrooz]
دقيقا همينطور هست...
و معبر غير هم سطح چه زير گذر ها و چه پل ها و تونلها و ايجاد بزرگراه ها...
تنها راه حل معضل ترافيك سنگين هستند...
اما مديران شهري به علت كم رونق شدن اماكن تجاري حاشيه پل ها...
و كاهش اعتراضات كسبه و ايجاد امنيت شغلي براي خودشون و تبليغات شاخ غول شكوندن تغيير تاكتيك ميدن...
البته دوطبقه سازي و تونل هم يه جور معبر غير هم سطح هستند...
كه بار تبليغاتيشون از عملكردشون مهمتره...
zolfa
10th March 2013, 12:23 AM
سلام
جالب بود ممنون[golrooz]
یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟[soal]
SaSaMc2
12th March 2013, 01:29 AM
سلام
جالب بود ممنون[golrooz]
یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟[soal]
سلام...[golrooz]
ممنون...[golrooz]
بله با كمي تغييرات در زوايا و درنظر نگرفتن هزينه و محدوديتهاي مكاني...
در حقيقت ما در هر حالتي توي اين طرح 3 باند از هر طرف براي عبور مستقيم در اتوبان داريم...
باند چهارم كه در تقاطع اضافه شده و شيب هدايت به باند پايين مشكل رو تا 70% حل ميكنه...
- - - به روز رسانی شده - - -
سلام
جالب بود ممنون[golrooz]
یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟[soal]
سلام...[golrooz]
ممنون...[golrooz]
بله با كمي تغييرات در زوايا و درنظر نگرفتن هزينه و محدوديتهاي مكاني...
در حقيقت ما در هر حالتي توي اين طرح 3 باند از هر طرف براي عبور مستقيم در اتوبان داريم...
باند چهارم كه در تقاطع اضافه شده و شيب هدايت به باند پايين مشكل رو تا 70% حل ميكنه...
استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است
استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.