vahid5835
6th February 2013, 06:49 PM
مشتریان کدام برند به برند خود وفاداری بیشتری دارند؟سامسونگ یا اپل؟ (http://www.gsm.ir/news/showNews.action?_id=21113)تاریخ ارسال خبر: 18 بهمن 1391
حتما میدانید که سامسونگ در حال حاضر بزرگترین کمپانی گوشی ساز جهان است و بیشترین سهم بازار موبایل دنیا و ایران را نیز در اختیار دارد. اما اکنون یک افتخار دیگر نیز به برگ افتخارات سامسونگ اضافه شد. به گزارش جی اس ام بالاخره سامسونگ توانست مقام اول در وفاداری مشتریان به برند را از اپل برباید و اپل را به جایگاه دوم بفرستد، برای مدتهای طولانی اپل به عنوان اولین برندی بود که مقام نخست را جلب رضایت مشتری و وفاداری مشتری در اختیار داشت اما امروز این مقام به دست سامسونگ افتاده و اپل در رتبه دوم قرار دارد. در رتبه سوم این لیست ال جی قرار گرفته و نوکیا و سونی نیز مشترکا در رتبه چهارم قرار دارند.
http://static.gsm.ir/Repository/images/news/bahman91/samsung-loyal1.png اما فاصله بین رتبه اول و رتبه دوم چه میزان است؟بر طبق گفتههای Robert Passikoff رئیس کمپانی Brand Keys که در پشت این تحقیق قرار دارد در این تحقیق این فاصله 39000 نفر است. به نظر میرسد که سامسونگ قصد ندارد از به دست آوردن رتبه اول در تمام جوانب دست بردارد و میخواهد نه تنها در زمینه فروش بلکه در تمام زمینههای موبایلی رتبه اول باشد.
حتما میدانید که سامسونگ در حال حاضر بزرگترین کمپانی گوشی ساز جهان است و بیشترین سهم بازار موبایل دنیا و ایران را نیز در اختیار دارد. اما اکنون یک افتخار دیگر نیز به برگ افتخارات سامسونگ اضافه شد. به گزارش جی اس ام بالاخره سامسونگ توانست مقام اول در وفاداری مشتریان به برند را از اپل برباید و اپل را به جایگاه دوم بفرستد، برای مدتهای طولانی اپل به عنوان اولین برندی بود که مقام نخست را جلب رضایت مشتری و وفاداری مشتری در اختیار داشت اما امروز این مقام به دست سامسونگ افتاده و اپل در رتبه دوم قرار دارد. در رتبه سوم این لیست ال جی قرار گرفته و نوکیا و سونی نیز مشترکا در رتبه چهارم قرار دارند.
http://static.gsm.ir/Repository/images/news/bahman91/samsung-loyal1.png اما فاصله بین رتبه اول و رتبه دوم چه میزان است؟بر طبق گفتههای Robert Passikoff رئیس کمپانی Brand Keys که در پشت این تحقیق قرار دارد در این تحقیق این فاصله 39000 نفر است. به نظر میرسد که سامسونگ قصد ندارد از به دست آوردن رتبه اول در تمام جوانب دست بردارد و میخواهد نه تنها در زمینه فروش بلکه در تمام زمینههای موبایلی رتبه اول باشد.