وحید 0319
30th January 2013, 09:01 PM
فاینانس های 6 هزار میلیارد دلار مترو!
جمع این فاینانس ها که شامل فاینانس خطوط 7، 6 و 3 می باشد، 6 هزار میلیارد دلار است.
هابل درویش در حاشیه نشست خبری عبور ماشین حفار خط 3 از زیر تونل خط 2 متروی تهران در مورد فاینانس های در نظر گرفته برای خطوط متروی تهران گفت: بهترین و نزدیکترین راه حل برای بستن پرونده مترو، فاینانس است. بنابراین علاوه بر فاینانس خط 4 درخواست 3 فاینانس دیگر را نیز داده ایم.
مدیرعامل متروی تهران و حومه افزود: این فاینانس ها شامل فاینانس خطوط 7، 6 و 3 است. جمع این فاینانس ها 6 هزار میلیارد دلار با دلار 1200 تومان است. در صورت تزریق مالی و دریافت فاینانس هایی که مذاکرات آن را آغاز کرده ایم طی 3 سال کاری پرونده متروی تهران بسته می شود. با بسته شدن پرونده مترو می توانیم بیش از 6 میلیون سفر در روز داشته باشیم.
وی در خصوص تجهیزات پله برقی در خط 4 خاطرنشان کرد: به طور کل محموله های وارداتی ما شامل ناوگان و تجهیزات ثابت مثل سیگنالینگ، ترانس برق، تجهیزت برقی و ... است که نوسانات ارزی بر ورود این محموله ها تاثیر بسیار گذاشته است. پله برقی های خط 4 نیز از این امر مستثنی نیست، با این حال محموله اول از این تجهیزات در راه است و تا پایان سال تمامی پله برقی هایی که سفارش داده ایم آورده می شود .
درویش تصریح کرد: این محموله پس از ورود توسط شرکت تولید کننده نصب می شود. تعداد این پله 68 دستگاه است و رقم کلی قرارداد 16 میلیارد دلار است.
درویش با بیان این که رقمی از مبلغ فاینانس را برای افزایش ناوگان در نظر می گیریم، تاکید کرد: با زیرساخت های موجود در صورت افزایش ناوگان تعداد سفرها به 4 میلیون نفر در روز می رسد. سفارش واگن را انجام داده ایم و در مدت زمان 18 ماه باید محموله واگن ها به دست ما برسد.
وی در خصوص شرکت تامین کننده پله برقی های خط 4 افزود: تمامی پله برقی ها در همه جای دنیا از هر برندی که باشند در چین تولید می شود.
جمع این فاینانس ها که شامل فاینانس خطوط 7، 6 و 3 می باشد، 6 هزار میلیارد دلار است.
هابل درویش در حاشیه نشست خبری عبور ماشین حفار خط 3 از زیر تونل خط 2 متروی تهران در مورد فاینانس های در نظر گرفته برای خطوط متروی تهران گفت: بهترین و نزدیکترین راه حل برای بستن پرونده مترو، فاینانس است. بنابراین علاوه بر فاینانس خط 4 درخواست 3 فاینانس دیگر را نیز داده ایم.
مدیرعامل متروی تهران و حومه افزود: این فاینانس ها شامل فاینانس خطوط 7، 6 و 3 است. جمع این فاینانس ها 6 هزار میلیارد دلار با دلار 1200 تومان است. در صورت تزریق مالی و دریافت فاینانس هایی که مذاکرات آن را آغاز کرده ایم طی 3 سال کاری پرونده متروی تهران بسته می شود. با بسته شدن پرونده مترو می توانیم بیش از 6 میلیون سفر در روز داشته باشیم.
وی در خصوص تجهیزات پله برقی در خط 4 خاطرنشان کرد: به طور کل محموله های وارداتی ما شامل ناوگان و تجهیزات ثابت مثل سیگنالینگ، ترانس برق، تجهیزت برقی و ... است که نوسانات ارزی بر ورود این محموله ها تاثیر بسیار گذاشته است. پله برقی های خط 4 نیز از این امر مستثنی نیست، با این حال محموله اول از این تجهیزات در راه است و تا پایان سال تمامی پله برقی هایی که سفارش داده ایم آورده می شود .
درویش تصریح کرد: این محموله پس از ورود توسط شرکت تولید کننده نصب می شود. تعداد این پله 68 دستگاه است و رقم کلی قرارداد 16 میلیارد دلار است.
درویش با بیان این که رقمی از مبلغ فاینانس را برای افزایش ناوگان در نظر می گیریم، تاکید کرد: با زیرساخت های موجود در صورت افزایش ناوگان تعداد سفرها به 4 میلیون نفر در روز می رسد. سفارش واگن را انجام داده ایم و در مدت زمان 18 ماه باید محموله واگن ها به دست ما برسد.
وی در خصوص شرکت تامین کننده پله برقی های خط 4 افزود: تمامی پله برقی ها در همه جای دنیا از هر برندی که باشند در چین تولید می شود.