وحید 0319
16th January 2013, 01:24 PM
درویشی:مشکلات واردات پله های برقی مترو رفع شد
پله برقی ایستگاه های مترو در 4 خط که به دلیل تحریم های ظالمانه بین المللی دچار مشکل شده بود ، خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته ، رفع مشکل شده است و این تجهیزات به زودی وارد کشور می شود . مراحل نصب و راه اندازی آن نیز در سریع ترین زمان ، بلافاصله انجام خواهد شد.
http://memarinews.com/Image/News/2013/1/10668_634939193432850000_l.jpgبه گزارش معماری نیوز، هابیل درویشی ، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو ) با اعلام این خبر افزود : با وجود اینکه 100 درصد بخش سویل و ساخت تونل و ایستگاه ها ، در داخل انجام می شود ، اما بخشی از تجهیزات مورد نیاز از جمله پله برقی ایستگاه های مترو از خارج وارد می شود که بخشی از آن ، به دلیل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی دچار وقفه و مشکل شده بود .
وی افزود : شرکت مترو به جهت استفاده سریع شهروندان از ایستگاه های آماده بهره برداری ، ناگزیر بخشی از این ایستگاه ها را بدون راه اندازی پله برقی وارد خط می کرد که در مواردی با نارضایتی در شهروندان ، به ویژه افراد سالمند مواجه می شد . اکنون با اقدامات صورت گرفته ، بحمد الله توانستیم مشکل را رفع کنیم و از یک برند خوشنام بین المللی پله برقی های با کیفیتی را تهیه کنیم .
درویشی خاطر نشان کرد : برای خط 4 تعداد 68 دستگاه پله برقی سفارش داده ایم که تا یک ماه آینده وارد کشور می شود و امیدواریم تا پایان سال ، کلیه پله برقی های مورد نیاز ایستگاه ها را نصب و راه اندازی کنیم .
وی افزود : پله برقی های جدید از نوع پله های << دائم فعال >> است ؛ به این معنی که قادرند 24 ساعت در روز و هفت روز هفته کار کنند . در هر ساعت ظرفیت جابجایی بیش از ده هزار مسافر را دارد و هر پله ، توان بیش از 145 کیلو بار را دارد .
مدیر عامل مترو با عذرخواهی از شهروندانی که تا کنون به جهت نبود پله برقی در برخی ایستگاه ها ، نمی توانستند از این سامانه استفاده کنند خاطر نشان کرد : برای خطوط در حال ساخت ، طوری برنامه ریزی شده است که تجهیزات مورد نیاز از جمله پله برقی ، پیش از بهره برداری و در زمان ساخت ایستگاه وارد و نصب می شود تا شهروندان عزیز در این زمینه دچار مشکل نشوند .
درویشی تأ کید کرد : به امید خدا در سال 1392 بخش مهمی از خطوط در حال ساخت مترو از جمله جنوب خط 3 و خط فرودگاه حضرت امام و بخشی از خط 7 مترو آماده بهره برداری خواهد شد و ظرفیت مسافرگیری مترو به 6 میلیون نفر در روز خواهد رسید .
وی افزود : برنامه شرکت مترو آن است که پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حداکثر استفاده را از توانمندی صنعت داخلی بنماید و بحمدالله طوری برنامه ریزی شده است که انشاالله در آینده نزدیک ، کلیه تجهیزات مورد نیاز خطوط در حال ساخت مترو ، از داخل تامین خواهد شد و این پتانسیل در صنعت داخلی به خوبی وجود دارد .
وی اولویت نصب پله برقی ها را بر اساس ایستگاه های پر تردد ذکر کرد و گفت : ایستگاه استاد معین که در عمق بیشتری قرار دارد و تردد به نسبت افزون تری دارد ، اولویت اول نصب پله برقی است و بقیه ایستگاه های فاقد پله برقی ، به تدریج نصب و راه اندازی خواهد شد .
منبع: معماری نیوز
پله برقی ایستگاه های مترو در 4 خط که به دلیل تحریم های ظالمانه بین المللی دچار مشکل شده بود ، خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته ، رفع مشکل شده است و این تجهیزات به زودی وارد کشور می شود . مراحل نصب و راه اندازی آن نیز در سریع ترین زمان ، بلافاصله انجام خواهد شد.
http://memarinews.com/Image/News/2013/1/10668_634939193432850000_l.jpgبه گزارش معماری نیوز، هابیل درویشی ، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو ) با اعلام این خبر افزود : با وجود اینکه 100 درصد بخش سویل و ساخت تونل و ایستگاه ها ، در داخل انجام می شود ، اما بخشی از تجهیزات مورد نیاز از جمله پله برقی ایستگاه های مترو از خارج وارد می شود که بخشی از آن ، به دلیل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی دچار وقفه و مشکل شده بود .
وی افزود : شرکت مترو به جهت استفاده سریع شهروندان از ایستگاه های آماده بهره برداری ، ناگزیر بخشی از این ایستگاه ها را بدون راه اندازی پله برقی وارد خط می کرد که در مواردی با نارضایتی در شهروندان ، به ویژه افراد سالمند مواجه می شد . اکنون با اقدامات صورت گرفته ، بحمد الله توانستیم مشکل را رفع کنیم و از یک برند خوشنام بین المللی پله برقی های با کیفیتی را تهیه کنیم .
درویشی خاطر نشان کرد : برای خط 4 تعداد 68 دستگاه پله برقی سفارش داده ایم که تا یک ماه آینده وارد کشور می شود و امیدواریم تا پایان سال ، کلیه پله برقی های مورد نیاز ایستگاه ها را نصب و راه اندازی کنیم .
وی افزود : پله برقی های جدید از نوع پله های << دائم فعال >> است ؛ به این معنی که قادرند 24 ساعت در روز و هفت روز هفته کار کنند . در هر ساعت ظرفیت جابجایی بیش از ده هزار مسافر را دارد و هر پله ، توان بیش از 145 کیلو بار را دارد .
مدیر عامل مترو با عذرخواهی از شهروندانی که تا کنون به جهت نبود پله برقی در برخی ایستگاه ها ، نمی توانستند از این سامانه استفاده کنند خاطر نشان کرد : برای خطوط در حال ساخت ، طوری برنامه ریزی شده است که تجهیزات مورد نیاز از جمله پله برقی ، پیش از بهره برداری و در زمان ساخت ایستگاه وارد و نصب می شود تا شهروندان عزیز در این زمینه دچار مشکل نشوند .
درویشی تأ کید کرد : به امید خدا در سال 1392 بخش مهمی از خطوط در حال ساخت مترو از جمله جنوب خط 3 و خط فرودگاه حضرت امام و بخشی از خط 7 مترو آماده بهره برداری خواهد شد و ظرفیت مسافرگیری مترو به 6 میلیون نفر در روز خواهد رسید .
وی افزود : برنامه شرکت مترو آن است که پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حداکثر استفاده را از توانمندی صنعت داخلی بنماید و بحمدالله طوری برنامه ریزی شده است که انشاالله در آینده نزدیک ، کلیه تجهیزات مورد نیاز خطوط در حال ساخت مترو ، از داخل تامین خواهد شد و این پتانسیل در صنعت داخلی به خوبی وجود دارد .
وی اولویت نصب پله برقی ها را بر اساس ایستگاه های پر تردد ذکر کرد و گفت : ایستگاه استاد معین که در عمق بیشتری قرار دارد و تردد به نسبت افزون تری دارد ، اولویت اول نصب پله برقی است و بقیه ایستگاه های فاقد پله برقی ، به تدریج نصب و راه اندازی خواهد شد .
منبع: معماری نیوز