ستاره 15
6th December 2012, 09:41 AM
قورباغه را قورت بده
اراده کنید که هر روز این اصول را تمرین کنید تا جزئی از عادتهای شما شوند .
با ایجاد این عادتهای مدیریت فردی و تبدیل آنها به بخشی از ویژگیهای شخصیت خود ، آینده تان را تضمین کنید
21 روش فوق العاده موثر جهت افزایش کارایی و بهره وری فردی بمنظور دست یابی به موفقیت و خوشبختی
1 ) هدفها وتصمیم هایتان را پیش از شروع کار مشخص نموده و بنویسید .
2 ) برای هر روز ازقبل برنامه ریزی کنید و آنرا بروی کاغذ بیاورید .
3 ) تلاش خود را روی فعالیتهایی متمرکز کنید که بیشترین دستاورد را برایتان دارد(قانون 20/80 پارتو)
4 ) تمام توجه خود را به مهمترین کارها که بیشترین تاثیر را روی کار و زندگی شما دارند ، متمرکز کنید .
5 ) قبل از شروع لیستی ازکارهایتان تهیه نموده و از نظر ارزش و ضرورت اولویت بندی کنید .
6 ) روی اهداف اصلی تمرکز کنید .
7 ) هیچوقت برای انجام همه کارها وقت کافی وجود ندارد اما همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی هست .
8 ) پیش از شروع ، مقدمات کار را کاملا فراهم کنید .
9 )همواره در پی کسب دانش ، مهارت و اطلاعات بیشتردر ارتباط با کارهای ضروریتان باشید .
10 ) استعدادها و توانائیهای منحصر بفرد خود را کشف و تقویت کنید .
11 ) محدودیتها و موانع اصلی خود را مشخص نموده و از بین ببرید .
12 ) کارها را مرحله به مرحله انجام دهید .
13 ) خود را به اتمام کارهای اصلی در اسرع وقت ملزم نمائید .
14 ) مهمترین و ضروریترین کارهایتان را در اوقاتی که کارایی بیشتری از نظر ذهنی و جسمی دارید ، انجام دهید و استراحت کافی داشته باشید .
15 ) خودتان مشوق خود باشید و همواره فردی خوش بین و سازنده باشید .
16 ) از روی عمد در انجام برخی از کارهایی که از ارزش و اهمیت کمتری برخوردار هستند ، تنبلی کنید تا وقت کافی برای معدود کارهای واقعا مهم ایجاد نمائید .
17 ) اول سخت ترین و موثرترین کار را انجام دهید و آنرا به اتمام برسانید .
18 ) کارهای بزرگ و پیچیده را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید .
19 ) در برنامه روزانه وقت کافی برای تمرکز روی کارهای مهم و اصلی اختصاص دهید .
20 ) عادت کنید که کارهای اصلی خود را سریع تر و دقیق تر انجام دهید .
21 ) هر بار یک کار مهم را مشخص کرده و سریعا به اتمام برسانید .
نویسنده:
برایان تریسی
اراده کنید که هر روز این اصول را تمرین کنید تا جزئی از عادتهای شما شوند .
با ایجاد این عادتهای مدیریت فردی و تبدیل آنها به بخشی از ویژگیهای شخصیت خود ، آینده تان را تضمین کنید
21 روش فوق العاده موثر جهت افزایش کارایی و بهره وری فردی بمنظور دست یابی به موفقیت و خوشبختی
1 ) هدفها وتصمیم هایتان را پیش از شروع کار مشخص نموده و بنویسید .
2 ) برای هر روز ازقبل برنامه ریزی کنید و آنرا بروی کاغذ بیاورید .
3 ) تلاش خود را روی فعالیتهایی متمرکز کنید که بیشترین دستاورد را برایتان دارد(قانون 20/80 پارتو)
4 ) تمام توجه خود را به مهمترین کارها که بیشترین تاثیر را روی کار و زندگی شما دارند ، متمرکز کنید .
5 ) قبل از شروع لیستی ازکارهایتان تهیه نموده و از نظر ارزش و ضرورت اولویت بندی کنید .
6 ) روی اهداف اصلی تمرکز کنید .
7 ) هیچوقت برای انجام همه کارها وقت کافی وجود ندارد اما همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی هست .
8 ) پیش از شروع ، مقدمات کار را کاملا فراهم کنید .
9 )همواره در پی کسب دانش ، مهارت و اطلاعات بیشتردر ارتباط با کارهای ضروریتان باشید .
10 ) استعدادها و توانائیهای منحصر بفرد خود را کشف و تقویت کنید .
11 ) محدودیتها و موانع اصلی خود را مشخص نموده و از بین ببرید .
12 ) کارها را مرحله به مرحله انجام دهید .
13 ) خود را به اتمام کارهای اصلی در اسرع وقت ملزم نمائید .
14 ) مهمترین و ضروریترین کارهایتان را در اوقاتی که کارایی بیشتری از نظر ذهنی و جسمی دارید ، انجام دهید و استراحت کافی داشته باشید .
15 ) خودتان مشوق خود باشید و همواره فردی خوش بین و سازنده باشید .
16 ) از روی عمد در انجام برخی از کارهایی که از ارزش و اهمیت کمتری برخوردار هستند ، تنبلی کنید تا وقت کافی برای معدود کارهای واقعا مهم ایجاد نمائید .
17 ) اول سخت ترین و موثرترین کار را انجام دهید و آنرا به اتمام برسانید .
18 ) کارهای بزرگ و پیچیده را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید .
19 ) در برنامه روزانه وقت کافی برای تمرکز روی کارهای مهم و اصلی اختصاص دهید .
20 ) عادت کنید که کارهای اصلی خود را سریع تر و دقیق تر انجام دهید .
21 ) هر بار یک کار مهم را مشخص کرده و سریعا به اتمام برسانید .
نویسنده:
برایان تریسی