داداشی
26th November 2012, 06:15 PM
جمعه گذشته جمعه سیاه یا همان Black Friday بود و شرکتها در این روز اجناس خود را با تخفیف میفروشند. اپل و مایکروسافت نیز در این روز اجناس خود را باتخفیف به فروش رساندند. تیم Gene Munster در این روز 8 ساعت وقت خود را گذاشتند تا آمار و ارقامی که از فروش در این دو فروشگاه میبینید به نمایش در آورند. · میزان بازدید از فروشگاه مایکروسافت 47 درصد از فروشگاههای اپل کمتر بوده است. · 17.2 نوع جنس در فروشگاه اپل در هر ساعت به فروش رفته است. در حالی که این تعداد در مورد مایکروسافت 3.5 نوع جنس بوده است که از این تعداد 2 نوع جنس آن بازیهای ایکس باکس بودهاند. · خریداران در فروشگاه اپل به طور متوسط 11 آیپد را در هر ساعت خریداری کردهاند. و بر خلاف تبلیغات سنگین مایکروسافت در تلویزیون و بیلبوردها در 2 ساعتی که تیم محقق در فروشگاه حضور داشتند هیچ تبلت سرفیسی به فروش نرفته است. نکته جالب در اینجا است که استقبال از این حرکت هر سال در حال افزایش است و این افزایش در حدود 31 درصد است.