داداشی
10th November 2012, 02:58 PM
رشد بازار تلبتها در سه ماهه سوم 2012 با فروش 27.8 میلیون تبلت به 49.5 درصد رسیده است، که این رشد نسبت به سه ماهه قبل تنها 6.7 درصد بیشتر است.
به گزارش جی اس ام رشد اندروید به لطف سامسونگ و آمازون بسیار قابل ملاحظه بوده، درحالی که اپل نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رشد کمتری داشته است. زمانی که رشد اپل را با سه ماهه دوم، که اپل در آن سه ماهه بسیار قوی ظاهر شده بود، مقایسه می کنیم 15.1 درصد از رشد اپل کاسته شده است که به نظر میآید آیپد مینی بتواند به بالا رفتن دوباره این درصد کمک کند.
اما توجه داشته باشید که اپل هنوز با در اختیار داشتن 50.4 درصد از فروش تبلتها در صدر این جدول قرار دارد.
در این میان سامسونگ بهترین عملکرد را داشته و میتوان گفت که این رشد فزاینده را مدیون گلکسی نوت 10.1 خودش است. در سه ماهه سوم سامسونگ 5.1 میلیون تلبت به فروش رسانده که باعث رشد 11.9 درصدی نسبت به سال گذشته شده است. آمازون نیز که در سه ماهه گذشته تبلتی نداشته توانسته 4.2 درصد رشد را نسبت به سه ماهه دوم به ثبت برساند.
http://static.gsm.ir/Repository/images/news/ababn%2091/idc_q3_2012_tablets-520x191.png
گذشته از این آمار و ارقام مقایسهای بین کمپانیها نکتهای که در اینجا جالب توجه است رشد بسیار چشمگیر و ضریب نفوذ بالای تبلتها است که به نظر میرسد در صدد گرفتن جایگاه لپ تابها هستند. باید دید که چه زمانی تبلتها موفق میشوند جایگاه لپ تابها را به عنوان گزینه اصلی خرید کاربران تصاحب کنند، که با این رشد آن زمان به نظر دور نمیآید. منبع: IDC- thenextweb
به گزارش جی اس ام رشد اندروید به لطف سامسونگ و آمازون بسیار قابل ملاحظه بوده، درحالی که اپل نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رشد کمتری داشته است. زمانی که رشد اپل را با سه ماهه دوم، که اپل در آن سه ماهه بسیار قوی ظاهر شده بود، مقایسه می کنیم 15.1 درصد از رشد اپل کاسته شده است که به نظر میآید آیپد مینی بتواند به بالا رفتن دوباره این درصد کمک کند.
اما توجه داشته باشید که اپل هنوز با در اختیار داشتن 50.4 درصد از فروش تبلتها در صدر این جدول قرار دارد.
در این میان سامسونگ بهترین عملکرد را داشته و میتوان گفت که این رشد فزاینده را مدیون گلکسی نوت 10.1 خودش است. در سه ماهه سوم سامسونگ 5.1 میلیون تلبت به فروش رسانده که باعث رشد 11.9 درصدی نسبت به سال گذشته شده است. آمازون نیز که در سه ماهه گذشته تبلتی نداشته توانسته 4.2 درصد رشد را نسبت به سه ماهه دوم به ثبت برساند.
http://static.gsm.ir/Repository/images/news/ababn%2091/idc_q3_2012_tablets-520x191.png
گذشته از این آمار و ارقام مقایسهای بین کمپانیها نکتهای که در اینجا جالب توجه است رشد بسیار چشمگیر و ضریب نفوذ بالای تبلتها است که به نظر میرسد در صدد گرفتن جایگاه لپ تابها هستند. باید دید که چه زمانی تبلتها موفق میشوند جایگاه لپ تابها را به عنوان گزینه اصلی خرید کاربران تصاحب کنند، که با این رشد آن زمان به نظر دور نمیآید. منبع: IDC- thenextweb