وحید 0319
1st November 2012, 02:55 PM
فروشگاه dpHUE
مطابقت طرح برای فروشگاههایی که در آینده افتتاح میشوند با استفاده از چند عامل کلیدی در فضا مشخص شد که میتوان به راحتی در فضاهای دیگر منتقل و استفاده کرد.
http://memarinews.com/Image/News/2012/10/9565_634868707773050000_l.jpg
معمار: Julie Snow Architects
مکان: Maple Grove، ایالت مینه سوتا، آمریکا
عکس: Paul Crosby
اختصاصی معماری نیوز:مشتری ما محصول جدیدی تولید کرده بود که برای ارائه و تبلیغ هرچه بهتر آن، مایل به تغییر فضای شرکتش از لحاظ معماری بود. جلب رضایت مشتری در اولویت بود و تمام طرحها و ایدهها حول این محور میچرخید.
مشاوره خریدار، نمایش محصول، مسئله فروش و فضاهای مختص به مشتری، همگی عوامل مهمی بودند که میبایست برنامهریزی دقیقی برای آن صورت میگرفت.
مادامیکه مشغول طراحی این دفتر بودیم باید این مسئله را نیز در نظر میگرفتیم که اگر شعبه دیگری از این فروشگاه بخواهیم افتتاح کنیم، طرح باید به گونهای باشد که بتوان آنها را با هم مطابقت داد.
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2001.jpg
مطابقت طرح برای فروشگاههایی که در آینده افتتاح میشوند با استفاده از چند عامل کلیدی در فضا مشخص شد که میتوان به راحتی در فضاهای دیگر منتقل و استفاده کرد.
اولین فروشگاه جلوی مغازه dpHUE در حومه شهر میناپولیس (Minneapolis) یک فروشگاه آزمایشی برای ارائه محصولات جدید و تجربه مشتریان از رنگ موهای با کیفیت بالاست. این محصول شکاف میان سالنهای گران قیمت و رنگموهای موجود در داروخانهها را از بین میبرد. آرایشگران خبره و مورد اعتماد در فضایی خارج از محیط آرایشگاه آماده پاسخگویی، راهنمایی و خدماترسانی به مشتریان dpHUE میباشند.
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2002.jpg
یکی از مهمترین اهداف، طراحی فضایی متمایز و هنرمندانه برای هرچه پررنگتر نشان دادن این مارک جدید و جذب افراد به داخل فروشگاه بود. دیوار چوبی منحنی توجه مشتریان را به داخل فروشگاه جلب میکند.
در وسط فروشگاه دو میز برای صحبت و مشاوره وجود دارد. بر روی دیوار مقابل طبقاتی دیده میشود که نمونه محصولات را میتوان مشاهده کرد و در کشوها نیز محصولات قرار دارند. ترکیب اثر متقابل نورهای خطی و طرحهای مستطیل ابرمانند بر روی سقف فضا را صمیمیتر کرده و نور اطراف میز مشاوره حالت بازتابی پیدا کرده است. به جزئیات نیز توجه زیادی شده است.
دیوار چوبی منحنی با سطح ظریف موجدار شبیه به مو طراحی شده است. برای بستهبندی و آرمهای داخل مغازه با یک شرکت طراحی گرافیک همکاری شد.
طراحی این فروشگاه جلوهای خاص به محیط dpHUE بخشیده که پشتیبان مارک این شرکت بوده و برای مشتری تجربهای جالب و به یاد ماندنی بر جای خواهد گذاشت.
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2003.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2004.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2005.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2006.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2007.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2008.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2009.jpg
منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز
مطابقت طرح برای فروشگاههایی که در آینده افتتاح میشوند با استفاده از چند عامل کلیدی در فضا مشخص شد که میتوان به راحتی در فضاهای دیگر منتقل و استفاده کرد.
http://memarinews.com/Image/News/2012/10/9565_634868707773050000_l.jpg
معمار: Julie Snow Architects
مکان: Maple Grove، ایالت مینه سوتا، آمریکا
عکس: Paul Crosby
اختصاصی معماری نیوز:مشتری ما محصول جدیدی تولید کرده بود که برای ارائه و تبلیغ هرچه بهتر آن، مایل به تغییر فضای شرکتش از لحاظ معماری بود. جلب رضایت مشتری در اولویت بود و تمام طرحها و ایدهها حول این محور میچرخید.
مشاوره خریدار، نمایش محصول، مسئله فروش و فضاهای مختص به مشتری، همگی عوامل مهمی بودند که میبایست برنامهریزی دقیقی برای آن صورت میگرفت.
مادامیکه مشغول طراحی این دفتر بودیم باید این مسئله را نیز در نظر میگرفتیم که اگر شعبه دیگری از این فروشگاه بخواهیم افتتاح کنیم، طرح باید به گونهای باشد که بتوان آنها را با هم مطابقت داد.
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2001.jpg
مطابقت طرح برای فروشگاههایی که در آینده افتتاح میشوند با استفاده از چند عامل کلیدی در فضا مشخص شد که میتوان به راحتی در فضاهای دیگر منتقل و استفاده کرد.
اولین فروشگاه جلوی مغازه dpHUE در حومه شهر میناپولیس (Minneapolis) یک فروشگاه آزمایشی برای ارائه محصولات جدید و تجربه مشتریان از رنگ موهای با کیفیت بالاست. این محصول شکاف میان سالنهای گران قیمت و رنگموهای موجود در داروخانهها را از بین میبرد. آرایشگران خبره و مورد اعتماد در فضایی خارج از محیط آرایشگاه آماده پاسخگویی، راهنمایی و خدماترسانی به مشتریان dpHUE میباشند.
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2002.jpg
یکی از مهمترین اهداف، طراحی فضایی متمایز و هنرمندانه برای هرچه پررنگتر نشان دادن این مارک جدید و جذب افراد به داخل فروشگاه بود. دیوار چوبی منحنی توجه مشتریان را به داخل فروشگاه جلب میکند.
در وسط فروشگاه دو میز برای صحبت و مشاوره وجود دارد. بر روی دیوار مقابل طبقاتی دیده میشود که نمونه محصولات را میتوان مشاهده کرد و در کشوها نیز محصولات قرار دارند. ترکیب اثر متقابل نورهای خطی و طرحهای مستطیل ابرمانند بر روی سقف فضا را صمیمیتر کرده و نور اطراف میز مشاوره حالت بازتابی پیدا کرده است. به جزئیات نیز توجه زیادی شده است.
دیوار چوبی منحنی با سطح ظریف موجدار شبیه به مو طراحی شده است. برای بستهبندی و آرمهای داخل مغازه با یک شرکت طراحی گرافیک همکاری شد.
طراحی این فروشگاه جلوهای خاص به محیط dpHUE بخشیده که پشتیبان مارک این شرکت بوده و برای مشتری تجربهای جالب و به یاد ماندنی بر جای خواهد گذاشت.
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2003.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2004.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2005.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2006.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2007.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2008.jpg
http://memarinews.com/Image/News/mainimage-jsa-dphue-%2009.jpg
منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز