وحید 0319
23rd October 2012, 11:45 AM
وقتی "آدیداس" تبدیل میشود به "آداداس"!
۲۳ مهر ۱۳۹۱
به لطف نیروی انسانی عظیم و ارزان، آشتی با تجارت آزاد جهانی و سیاستگذاریهای درست، کشور چین در حال تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی دنیا میباشد و حتی بسیاری از بازارهای جهان را در تمام زمینهها به تسخیر خود درآورده است. اما آنچه از محصولات این کشور در ایران دیده میشود، از کیفتی نامطلوب و در بهترین حالت متوسط برخوردار میباشد.
به گزارش کافه تبلیغات، نکته اساسی که در مورد برخی محصولات چینی دیده میشود، تقلبی بودن و کپی ناشیانه آنها از روی برندهای معروف میباشد.
چینیها که یکی از دلایل موفقیت آنها در ساخت محصولات از روی نمونههای اصلی مشابه، مهندسی معکوس است، گاهی با ساخت محصولات بهشدت بیکیفیت و تقلب از روی آرمها و نشانههای محصولات شناخته شده دنیا، سعی در فروش آنها دارند.
در این عکس نمونه ای از بدترین و بیسلیقهترین محصول را میبینید که در آن از طریق بازی با شکلها و حروف، سعی در گول زدن مشتریان داشتهاند.
http://marketingnews.ir/uploads/posts/2012-10/1350123983_748.jpg
۲۳ مهر ۱۳۹۱
به لطف نیروی انسانی عظیم و ارزان، آشتی با تجارت آزاد جهانی و سیاستگذاریهای درست، کشور چین در حال تبدیل شدن به قدرت اول اقتصادی دنیا میباشد و حتی بسیاری از بازارهای جهان را در تمام زمینهها به تسخیر خود درآورده است. اما آنچه از محصولات این کشور در ایران دیده میشود، از کیفتی نامطلوب و در بهترین حالت متوسط برخوردار میباشد.
به گزارش کافه تبلیغات، نکته اساسی که در مورد برخی محصولات چینی دیده میشود، تقلبی بودن و کپی ناشیانه آنها از روی برندهای معروف میباشد.
چینیها که یکی از دلایل موفقیت آنها در ساخت محصولات از روی نمونههای اصلی مشابه، مهندسی معکوس است، گاهی با ساخت محصولات بهشدت بیکیفیت و تقلب از روی آرمها و نشانههای محصولات شناخته شده دنیا، سعی در فروش آنها دارند.
در این عکس نمونه ای از بدترین و بیسلیقهترین محصول را میبینید که در آن از طریق بازی با شکلها و حروف، سعی در گول زدن مشتریان داشتهاند.
http://marketingnews.ir/uploads/posts/2012-10/1350123983_748.jpg