diamonds55
15th September 2008, 03:56 PM
http://www.systemgroup.net/image/journal/article?img_id=68614&t=1221454128062
منبع: http://www.arabianbusiness.com
قربانيان جديدترين کلاهبرداري ATM، حفره هاي امنيتي خطرناکي در بانک هاي خود داشته اند.
مشتريان بانکي در امارات متحده عربي که هفته گذشته اطلاعات کارت اعتباري آنها هک شده بود، روز يکشنبه با انتقاد از تدابير امنيتي بانک هاي متبوع خود، اين تدابير را کم و ناکافي دانستند.
Lars Jeppesen يکي از مشتريان بانک "استاندارد چارترد" (Standard Chartered) است که هفته گذشته 26 هزار درهم (معادل 7 هزار دلار) را از دست داده است. او با اين حال هنوز به دنبال راهي براي پس گرفتن پول خود است.
وي مي گويد: «من از اينکه مي بينم "استاندارد چارترد" از طريق شناسايي چند مورد اشتباه و نيز بلوکه کردن کارت من در صبح دوشنبه، تا حدي اين خسارت را به کنترل خود درآورده خرسندم ولي آنها هنوز پول مرا برنگردانده اند و کارت خودپرداز مرا نيز تعويض ننموده اند.»
وي مدعي است "استاندارد چارترد" به جاي اينکه در روز دوشنبه مشتريان خود را از اين کلاهبرداري مطلع کند، اين کار را تا پنجشنبه به تعويق انداخته است.
به گزارش Arabian Business يکي از مشتريان HSBC در ابوظبي نيز که نخواست نامش فاش شود گفت که وي 17600 درهم (معادل 4800 دلار) از موجودي خود را طي 15 تراكنش در همان روز از دست داده است.
Jonathan Campbell James مدير منطقه اي امنيت و ريسک کلاهبرداري در HSBC در خاورميانه، با اشاره به اينکه حملات هفته گذشته نسبت به حملات رايج، از پيچيدگي بيشتري برخوردار بوده، گفت که تعداد مشترياني که از اين حادثه آسيب ديده اند، بسيار اندک است.
به گزارش Arabian Business بانک هاي امارات تاکنون از اعلام اينکه چه تعداد از مشتريان آنها گرفتار کلاهبرداري هفته گذشته شده يا کل مبالغ به سرقت رفته چه ميزان بوده، خودداري کرده اند.
منبع: http://www.arabianbusiness.com
قربانيان جديدترين کلاهبرداري ATM، حفره هاي امنيتي خطرناکي در بانک هاي خود داشته اند.
مشتريان بانکي در امارات متحده عربي که هفته گذشته اطلاعات کارت اعتباري آنها هک شده بود، روز يکشنبه با انتقاد از تدابير امنيتي بانک هاي متبوع خود، اين تدابير را کم و ناکافي دانستند.
Lars Jeppesen يکي از مشتريان بانک "استاندارد چارترد" (Standard Chartered) است که هفته گذشته 26 هزار درهم (معادل 7 هزار دلار) را از دست داده است. او با اين حال هنوز به دنبال راهي براي پس گرفتن پول خود است.
وي مي گويد: «من از اينکه مي بينم "استاندارد چارترد" از طريق شناسايي چند مورد اشتباه و نيز بلوکه کردن کارت من در صبح دوشنبه، تا حدي اين خسارت را به کنترل خود درآورده خرسندم ولي آنها هنوز پول مرا برنگردانده اند و کارت خودپرداز مرا نيز تعويض ننموده اند.»
وي مدعي است "استاندارد چارترد" به جاي اينکه در روز دوشنبه مشتريان خود را از اين کلاهبرداري مطلع کند، اين کار را تا پنجشنبه به تعويق انداخته است.
به گزارش Arabian Business يکي از مشتريان HSBC در ابوظبي نيز که نخواست نامش فاش شود گفت که وي 17600 درهم (معادل 4800 دلار) از موجودي خود را طي 15 تراكنش در همان روز از دست داده است.
Jonathan Campbell James مدير منطقه اي امنيت و ريسک کلاهبرداري در HSBC در خاورميانه، با اشاره به اينکه حملات هفته گذشته نسبت به حملات رايج، از پيچيدگي بيشتري برخوردار بوده، گفت که تعداد مشترياني که از اين حادثه آسيب ديده اند، بسيار اندک است.
به گزارش Arabian Business بانک هاي امارات تاکنون از اعلام اينکه چه تعداد از مشتريان آنها گرفتار کلاهبرداري هفته گذشته شده يا کل مبالغ به سرقت رفته چه ميزان بوده، خودداري کرده اند.