Elisa Altamera
28th August 2012, 12:03 PM
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_1.jpg
مرکزی در حوزه شهری شهر واقع در غرب کولوون توابع پایانه به عنوان یک شاخص از چگونگی روابط بین هنگ کنگ و چین بهبود یافته است. پایانه ایستگاه راه آهن با سرعت بالا هنگ کنگ به پکن با بزرگترین شبکه راه آهن در طول تاریخ ارتباط برقرار کنند.
خم زمین در خارج از هواپیما به سالن و ساختمان سقف بالا حرکات به سمت بندر. نتیجه یک دوره 45 متر بالا که تمرکز تمام توجه به نمای جنوبی با منظره خط افق هنگ کنگ مرکزی، قله ویکتوریا و فراتر از آن است.
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_2.jpg
به عنوان "دروازه" را به هنگ کنگ، این مهم در نظر گرفته شده برای اتصال ایستگاه با چهار چوب اطراف شهری و یکی از شخصیت های شهرستان است که آیا ورود و یا خروج آگاه است. به منظور انجام این کار، طراحی کارآمد فشرده تمام فضای حمایت اجازه می دهد برای یک خلاء بزرگ را به سالن خروج زیر، با اضافه دیافراگم پایین رفتن به سیستم عامل های آهنگ.
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_3.jpg
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_4.jpg
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_5.jpg
WKTخواهد شد و بیشتر شبیه به یک فرودگاه بین المللی از ایستگاه راه آهن عمل به عنوان هنگ کنگ، منطقه اداری ویژه حفظ تفاوت های اقتصادی و سیاسی از PRC این به این معنی است که این تاسیسات باید به هر دو سفارشی و کنترل مهاجرت برای خروج و ورود مسافران است. چه بسیار غیر معمول در این مرکز است که پایانه غرب کولوون حوزه مهاجرت برای هر دو هنگ کنگ و چین در مرکز داشته باشد، به عنوان مخالف به چگونگی مهاجرت در فرودگاه بین المللی معمولی، که تنها در خدمت کشور میزبان کار می کند.
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_6.jpg
حجم مساحت: 430.000 متر مربع
زمان تخمینی اتمام: 2015
کارفرما: شرکت MTR هنگ کنگ
معماران: Aedas
طراحی و اجرا: اندرو Bromberg Aedas
مدیر پروژه: Aecom
خدمات: ساختمان مهندس Meinhardt
مهندس سازه: Büro Happold با
توسعه پایدار مشاور: Büro Happold با
معماران چشم انداز: Aecom
نقشهبردار مقدار: Widnell
مهندس ترافیک و حمل و نقل: MVA
راه آهن و حمل و نقل برنامه ریزی استاد مشاور: Systra
منبع:
http://www.arcspace.com
ترجمه شده توسط Tina Mohseni(Elisa Altamera)همکار تالار معماری
TEmrce
مرکزی در حوزه شهری شهر واقع در غرب کولوون توابع پایانه به عنوان یک شاخص از چگونگی روابط بین هنگ کنگ و چین بهبود یافته است. پایانه ایستگاه راه آهن با سرعت بالا هنگ کنگ به پکن با بزرگترین شبکه راه آهن در طول تاریخ ارتباط برقرار کنند.
خم زمین در خارج از هواپیما به سالن و ساختمان سقف بالا حرکات به سمت بندر. نتیجه یک دوره 45 متر بالا که تمرکز تمام توجه به نمای جنوبی با منظره خط افق هنگ کنگ مرکزی، قله ویکتوریا و فراتر از آن است.
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_2.jpg
به عنوان "دروازه" را به هنگ کنگ، این مهم در نظر گرفته شده برای اتصال ایستگاه با چهار چوب اطراف شهری و یکی از شخصیت های شهرستان است که آیا ورود و یا خروج آگاه است. به منظور انجام این کار، طراحی کارآمد فشرده تمام فضای حمایت اجازه می دهد برای یک خلاء بزرگ را به سالن خروج زیر، با اضافه دیافراگم پایین رفتن به سیستم عامل های آهنگ.
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_3.jpg
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_4.jpg
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_5.jpg
WKTخواهد شد و بیشتر شبیه به یک فرودگاه بین المللی از ایستگاه راه آهن عمل به عنوان هنگ کنگ، منطقه اداری ویژه حفظ تفاوت های اقتصادی و سیاسی از PRC این به این معنی است که این تاسیسات باید به هر دو سفارشی و کنترل مهاجرت برای خروج و ورود مسافران است. چه بسیار غیر معمول در این مرکز است که پایانه غرب کولوون حوزه مهاجرت برای هر دو هنگ کنگ و چین در مرکز داشته باشد، به عنوان مخالف به چگونگی مهاجرت در فرودگاه بین المللی معمولی، که تنها در خدمت کشور میزبان کار می کند.
http://www.arcspace.com/architects/aedas/west-kowloon-terminus/west_kowloon_terminus_6.jpg
حجم مساحت: 430.000 متر مربع
زمان تخمینی اتمام: 2015
کارفرما: شرکت MTR هنگ کنگ
معماران: Aedas
طراحی و اجرا: اندرو Bromberg Aedas
مدیر پروژه: Aecom
خدمات: ساختمان مهندس Meinhardt
مهندس سازه: Büro Happold با
توسعه پایدار مشاور: Büro Happold با
معماران چشم انداز: Aecom
نقشهبردار مقدار: Widnell
مهندس ترافیک و حمل و نقل: MVA
راه آهن و حمل و نقل برنامه ریزی استاد مشاور: Systra
منبع:
http://www.arcspace.com
ترجمه شده توسط Tina Mohseni(Elisa Altamera)همکار تالار معماری
TEmrce