diamonds55
21st February 2009, 11:01 PM
به گزارش سرويس فنآوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق اعلام ياهو، گروه كوچكي از تبليغكنندگان امكان جديد Rich Ads را در سال گذشته در امكان جستوجوي اين شركت آزمايش كردند و شاهد افزايش 25 درصدي در ميزان مشتريان احتمالي بودند كه برروي تبليغات آنها كليك ميكردند.
اين شركت اينترنتي Rich Ads را به سرويس تنها با دعوت، گسترش داده و اعلام كرده احتمالا آن را به روي تمامي تبليغكنندگان باز ميكند.
جان دادن به تبليغات به وسيله ويديو و تصوير، وعده برانگيختن سرمايهگذاريها و بهدنبال آن بهبود درآمدهاي ياهو را ميدهد زيرا آشفتگي اقتصادي جهاني موجب شده تبليغات نمايشي متني كه نقطه اتكا عمده در ياهو و وب سايتهاي ديگر هستند، كاهش يابند.
بر اساس اين گزارش ياهو سخت در تلاش است تا داراييهاي خود را در بازار تبليغات جستوجوي اينترنت كه تحت تسلط گوگل است، بهبود دهد.
اين شركت اينترنتي Rich Ads را به سرويس تنها با دعوت، گسترش داده و اعلام كرده احتمالا آن را به روي تمامي تبليغكنندگان باز ميكند.
جان دادن به تبليغات به وسيله ويديو و تصوير، وعده برانگيختن سرمايهگذاريها و بهدنبال آن بهبود درآمدهاي ياهو را ميدهد زيرا آشفتگي اقتصادي جهاني موجب شده تبليغات نمايشي متني كه نقطه اتكا عمده در ياهو و وب سايتهاي ديگر هستند، كاهش يابند.
بر اساس اين گزارش ياهو سخت در تلاش است تا داراييهاي خود را در بازار تبليغات جستوجوي اينترنت كه تحت تسلط گوگل است، بهبود دهد.