PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر یاهو تبلیغات جست‌وجوی مولتی‌مدیا راه‌اندازی کرد



diamonds55
21st February 2009, 11:01 PM
به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق اعلام ياهو، گروه كوچكي از تبليغ‌كنندگان امكان جديد Rich Ads را در سال گذشته در امكان جست‌وجوي اين شركت آزمايش كردند و شاهد افزايش 25 درصدي در ميزان مشتريان احتمالي بودند كه برروي تبليغات آن‌ها كليك مي‌كردند.
اين شركت اينترنتي Rich Ads را به سرويس تنها با دعوت، گسترش داده و اعلام كرده احتمالا آن را به روي تمامي تبليغ‌كنندگان باز مي‌كند.
جان دادن به تبليغات به وسيله ويديو و تصوير، وعده برانگيختن سرمايه‌گذاري‌ها و به‌دنبال آن بهبود درآمدهاي ياهو را مي‌دهد زيرا آشفتگي اقتصادي جهاني موجب شده تبليغات نمايشي متني كه نقطه اتكا عمده در ياهو و وب سايت‌هاي ديگر هستند، كاهش يابند.
بر اساس اين گزارش ياهو سخت در تلاش است تا دارايي‌هاي خود را در بازار تبليغات جست‌وجوي اينترنت كه تحت تسلط گوگل است، بهبود دهد.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد