داداشی
10th August 2012, 09:07 PM
کد خبر: ۴۰۵۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
بي اعتمادي به خدمات پس از فروش از جمله مواردي است كه در سطح جامعه به طور كلان و فرد گسترش پيدا كرده است.
صفري كارشناس خدمات پس از فروش كالا در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران (http://yjc.ir/fa/services/6) گفت: امانت داري وصداق دو اصل محل در بحث خدمات پس از فروش كالاست. وي با بيان اينكه مشكل كالا بايد صادقانه با مشتري مطرح شود افزود: در نهايت مشکل كالا بايد براساس كيفيت كه مشتري مي خواهد برطرف شود كه اين امر كمتر اتفاق مي افتد.
صفري در ادامه تصريح كرد: تركيب علم و عمل نيز از ديگر حلقه هاي خدمات پس از فروش است.
اين كارشناس اظهار داشت: متأسفانه در واحدهاي خدمات پس از فروش دربعضي موارد بدون اينكه تشخيص درست دهند از شيوه آزمون و خطا پيدا كردن ايراد كالا استفاده مي شود.
وي درپايان خاطرنشان كرد: خدمات پس از فروش درسطح جامعه با كمي بي اعتمادي همراه است.
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
بي اعتمادي به خدمات پس از فروش از جمله مواردي است كه در سطح جامعه به طور كلان و فرد گسترش پيدا كرده است.
صفري كارشناس خدمات پس از فروش كالا در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران (http://yjc.ir/fa/services/6) گفت: امانت داري وصداق دو اصل محل در بحث خدمات پس از فروش كالاست. وي با بيان اينكه مشكل كالا بايد صادقانه با مشتري مطرح شود افزود: در نهايت مشکل كالا بايد براساس كيفيت كه مشتري مي خواهد برطرف شود كه اين امر كمتر اتفاق مي افتد.
صفري در ادامه تصريح كرد: تركيب علم و عمل نيز از ديگر حلقه هاي خدمات پس از فروش است.
اين كارشناس اظهار داشت: متأسفانه در واحدهاي خدمات پس از فروش دربعضي موارد بدون اينكه تشخيص درست دهند از شيوه آزمون و خطا پيدا كردن ايراد كالا استفاده مي شود.
وي درپايان خاطرنشان كرد: خدمات پس از فروش درسطح جامعه با كمي بي اعتمادي همراه است.