آسد مرتضي
1st August 2012, 01:40 AM
به نقل از فارس، تهیهکنندگان این فیلم پرفروش از دلتورو دعوت کردهاند تا هر چه زودتر فیلمنامه قسمت جدید آن را آماده کند.دلتورو قصه فیلمنامه را براساس کاراکترهایی خواهد نوشت که مایک مینگولا در قصه مصور و کمیک استریپی خود خلق کرده است.اهل فن میگویند بعید میدانند دل تورو کار تولید سومین قسمت «هل بوی» را قبل از پایان تولید «پینوکیو»ی خود شروع کند.دلتورو از یک سال قبل در تدارک تولید نسخه جدید «پینوکیو» بود و دو ماه قبل اعلام کرد چون فیلمساز مناسب را برای کارگردانی آن پیدا نکرده، امر کارگردانی فیلم را هم خودش به عهده میگیرد.از آنجا که کار تولید و ساخت «پینوکیو» تا اواسط سال آینده میلادی طول میکشد، کار پیش تولید «هل بوی ۳» به احتمال زیاد پائیز سال ۲۰۱۳ شروع خواهد شد.ران پرلمن برای سومینبار در این اکشن فانتری و ماجراجویانه در نقش ابرقهرمان بدچهره قصه فیلم یعنی «پسر جهنمی» بازی خواهد کرد.وی برای بازی دوباره در این نقش اعلام آمادگی کرده و فعلا معلوم نیست بقیه بازیگران فیلم را چه کسانی تشکیل خواهند داد.
قصه سومین قسمت فیلم هم هنوز مشخص نیست. این در حالی است که دل تورو طرح اصلی قصه فیلم را برای تهیهکنندگان تعریف کرده و آنها این طرح را پسندیدهاند.
قصه این مجموعه فیلم، درباره ابرقهرمانی منزوی است که به مقابله با آدمهای خبیثی میپردازد که علیه آرامش و امنیت مردم عادی عمل میکنند.
هر دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم را گیلرمو دل تورو کارگردانی است. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۰۴ اکران عمومی شد.
استقبال تماشاگران از فیلم باعث شد تا دومین قسمت آن هم در سال ۲۰۰۸ راهی پرده سینماهای کشورهای مختلف جهان شود.
این فیلم با هزینه تولید ۸۵ میلیون دلاری خود، در سطح جهانی ۱۶۱ میلیون دلار فروش کرد.
قصه سومین قسمت فیلم هم هنوز مشخص نیست. این در حالی است که دل تورو طرح اصلی قصه فیلم را برای تهیهکنندگان تعریف کرده و آنها این طرح را پسندیدهاند.
قصه این مجموعه فیلم، درباره ابرقهرمانی منزوی است که به مقابله با آدمهای خبیثی میپردازد که علیه آرامش و امنیت مردم عادی عمل میکنند.
هر دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم را گیلرمو دل تورو کارگردانی است. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۰۴ اکران عمومی شد.
استقبال تماشاگران از فیلم باعث شد تا دومین قسمت آن هم در سال ۲۰۰۸ راهی پرده سینماهای کشورهای مختلف جهان شود.
این فیلم با هزینه تولید ۸۵ میلیون دلاری خود، در سطح جهانی ۱۶۱ میلیون دلار فروش کرد.