م.محسن
29th January 2012, 09:59 PM
با سلام خدمت همه دوستان.
اگر خاطرتان باشد موتور اتوبوس های دو کابین (کمرشکن) که تا چندی پیش هم در تهران فعالیت داشتند در وسط قسمت جلوی اتوبوس بود که راه انتقال نیرو به دیفرانسیل (وسط ) کاملاً مشخص بود حال در اتوبوس های کمرشکنی که الان به کار گیری می شوند موتور در عقب قرار دارد.
حال اگر دیفرانسیل محرک اتوبوس در قسمت عقب (جرخ انتهایی) باشد، خودرو قاعدتاً هنگام پیچ ها دچار مشکل خواهد شد و اگر دیفرانسیل محرک واقع در چرخ وسط باشد با توجه به چرخش قسمت آکاردئونی و بالطبع نجهیزات زیر آن چگونه نیرو از موتور به دیفرانسیل منتقل می گردد؟
اگر دوستان اطلاعاتی در این خصوص داشته باشند از ارائه ان ممنون می شوم.
موفق باشید و پیروز.
بدرود.
http://www.uc-njavan.ir/images/05pqmbtzjrggiljf0p4m.jpg
http://www.uc-njavan.ir/images/p8niu3uesstco63jpik3.jpg
اگر خاطرتان باشد موتور اتوبوس های دو کابین (کمرشکن) که تا چندی پیش هم در تهران فعالیت داشتند در وسط قسمت جلوی اتوبوس بود که راه انتقال نیرو به دیفرانسیل (وسط ) کاملاً مشخص بود حال در اتوبوس های کمرشکنی که الان به کار گیری می شوند موتور در عقب قرار دارد.
حال اگر دیفرانسیل محرک اتوبوس در قسمت عقب (جرخ انتهایی) باشد، خودرو قاعدتاً هنگام پیچ ها دچار مشکل خواهد شد و اگر دیفرانسیل محرک واقع در چرخ وسط باشد با توجه به چرخش قسمت آکاردئونی و بالطبع نجهیزات زیر آن چگونه نیرو از موتور به دیفرانسیل منتقل می گردد؟
اگر دوستان اطلاعاتی در این خصوص داشته باشند از ارائه ان ممنون می شوم.
موفق باشید و پیروز.
بدرود.
http://www.uc-njavan.ir/images/05pqmbtzjrggiljf0p4m.jpg
http://www.uc-njavan.ir/images/p8niu3uesstco63jpik3.jpg