AvAstiN
23rd January 2009, 02:33 PM
مديرعامل همراهاول پس از دو روز بررسي کارشناسانه توأم با سکوت در برابر شايعات منتشره در مورد علت بروز اشکال در پيامکهاي برنامه 90، امشب طبق قولي که وزير ict به خبرنگاران داده بود، نتيجه اوليه بررسيهاي کميته تحقيق را اعلام کرد.
لينکي که بهصورت mpls، بين گيتوي همراهاول و شرکت adp {آتيهدادهپرداز} برقرار است، ناپايدار شده بود؛ بهطوريکه در مدتزمان پخش برنامه 90، سهبار قطعي 10تا15 دقيقه داشته و در برخي زمانها نيز پيامها بدون مشکل ارسال شده است.
مهندس وحيد صدوقي مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ايران، در گفتگو با بخش خبري 20:30 شبکه دو سيما گفت: در اين دو روز، يک گروه پنجنفره را براي بررسي علت عدم ارسال پيامکهاي برنامهي 90، بسيج کرديم.
وي ادامه داد: در شبکه همراهاول، در طول مدت پخش برنامه90، 10 مرکز smsسرور، پيامکها را بدون مشکل، دريافت کرده و تحويل مرکز گيتوي مربوطه که پيام را براي پيمانکاران cp، ارسال ميکند، دادهاند.
صدوقي افزود: ارتباط لينکي که بهصورت mpls، بين گيتوي همراهاول و شرکت adp {آتيهدادهپرداز} برقرار است، دچار مشکل بوده؛ بهطوريکه در مدتزمان پخش برنامه، سهبار قطعي 10تا15 دقيقه داشته و در برخي زمانها نيز پيامها بدون مشکل ارسال شده است که 159هزار پيامک را شامل ميشود.
وي گفت: در مجموع، دليل بروز مشکل، ناپايداري مسير، از گيتوي همراهاول تا سرور پيمانکار بوده است.
مديرعامل همراهاول در پايان با اشاره به اينکه گروه مذکور، در ادامهي پيگيريها، مشغول مذاکره با شرکت پيمانکار adp {آتيهدادهپرداز} است؛ اظهار اميدواري کرد که تا شنبه، علت ناپايداري لينک مذکور و در واقع، سيستم روتر و سوئيچي که در آن مسير بوده، نيز مشخص شود.
لينکي که بهصورت mpls، بين گيتوي همراهاول و شرکت adp {آتيهدادهپرداز} برقرار است، ناپايدار شده بود؛ بهطوريکه در مدتزمان پخش برنامه 90، سهبار قطعي 10تا15 دقيقه داشته و در برخي زمانها نيز پيامها بدون مشکل ارسال شده است.
مهندس وحيد صدوقي مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ايران، در گفتگو با بخش خبري 20:30 شبکه دو سيما گفت: در اين دو روز، يک گروه پنجنفره را براي بررسي علت عدم ارسال پيامکهاي برنامهي 90، بسيج کرديم.
وي ادامه داد: در شبکه همراهاول، در طول مدت پخش برنامه90، 10 مرکز smsسرور، پيامکها را بدون مشکل، دريافت کرده و تحويل مرکز گيتوي مربوطه که پيام را براي پيمانکاران cp، ارسال ميکند، دادهاند.
صدوقي افزود: ارتباط لينکي که بهصورت mpls، بين گيتوي همراهاول و شرکت adp {آتيهدادهپرداز} برقرار است، دچار مشکل بوده؛ بهطوريکه در مدتزمان پخش برنامه، سهبار قطعي 10تا15 دقيقه داشته و در برخي زمانها نيز پيامها بدون مشکل ارسال شده است که 159هزار پيامک را شامل ميشود.
وي گفت: در مجموع، دليل بروز مشکل، ناپايداري مسير، از گيتوي همراهاول تا سرور پيمانکار بوده است.
مديرعامل همراهاول در پايان با اشاره به اينکه گروه مذکور، در ادامهي پيگيريها، مشغول مذاکره با شرکت پيمانکار adp {آتيهدادهپرداز} است؛ اظهار اميدواري کرد که تا شنبه، علت ناپايداري لينک مذکور و در واقع، سيستم روتر و سوئيچي که در آن مسير بوده، نيز مشخص شود.