diamonds55
23rd January 2009, 01:17 AM
مدیرعامل همراهاول پس از دو روز بررسی کارشناسانه توأم با سکوت در برابر شایعات منتشره در مورد علت بروز اشکال در پیامکهای برنامه 90، امشب طبق قولی که وزیر ict به خبرنگاران داده بود، نتیجه اولیه بررسیهای کمیته تحقیق را اعلام کرد.
لینکی که بهصورت mpls، بین گیتوی همراهاول و شرکت adp {آتیهدادهپرداز} برقرار است، ناپایدار شده بود؛ بهطوریکه در مدتزمان پخش برنامه 90، سهبار قطعی 10تا15 دقیقه داشته و در برخی زمانها نیز پیامها بدون مشکل ارسال شده است.
مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفتگو با بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما گفت: در این دو روز، یک گروه پنجنفره را برای بررسی علت عدم ارسال پیامکهای برنامهی 90، بسیج کردیم.
وی ادامه داد: در شبکه همراهاول، در طول مدت پخش برنامه90، 10 مرکز smsسرور، پیامکها را بدون مشکل، دریافت کرده و تحویل مرکز گیتوی مربوطه که پیام را برای پیمانکاران cp، ارسال میکند، دادهاند.
صدوقی افزود: ارتباط لینکی که بهصورت mpls، بین گیتوی همراهاول و شرکت adp {آتیهدادهپرداز} برقرار است، دچار مشکل بوده؛ بهطوریکه در مدتزمان پخش برنامه، سهبار قطعی 10تا15 دقیقه داشته و در برخی زمانها نیز پیامها بدون مشکل ارسال شده است که 159هزار پیامک را شامل میشود.
وی گفت: در مجموع، دلیل بروز مشکل، ناپایداری مسیر، از گیتوی همراهاول تا سرور پیمانکار بوده است.
مدیرعامل همراهاول در پایان با اشاره به اینکه گروه مذکور، در ادامهی پیگیریها، مشغول مذاکره با شرکت پیمانکار adp {آتیهدادهپرداز} است؛ اظهار امیدواری کرد که تا شنبه، علت ناپایداری لینک مذکور و در واقع، سیستم روتر و سوئیچی که در آن مسیر بوده، نیز مشخص شود.
لینکی که بهصورت mpls، بین گیتوی همراهاول و شرکت adp {آتیهدادهپرداز} برقرار است، ناپایدار شده بود؛ بهطوریکه در مدتزمان پخش برنامه 90، سهبار قطعی 10تا15 دقیقه داشته و در برخی زمانها نیز پیامها بدون مشکل ارسال شده است.
مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفتگو با بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما گفت: در این دو روز، یک گروه پنجنفره را برای بررسی علت عدم ارسال پیامکهای برنامهی 90، بسیج کردیم.
وی ادامه داد: در شبکه همراهاول، در طول مدت پخش برنامه90، 10 مرکز smsسرور، پیامکها را بدون مشکل، دریافت کرده و تحویل مرکز گیتوی مربوطه که پیام را برای پیمانکاران cp، ارسال میکند، دادهاند.
صدوقی افزود: ارتباط لینکی که بهصورت mpls، بین گیتوی همراهاول و شرکت adp {آتیهدادهپرداز} برقرار است، دچار مشکل بوده؛ بهطوریکه در مدتزمان پخش برنامه، سهبار قطعی 10تا15 دقیقه داشته و در برخی زمانها نیز پیامها بدون مشکل ارسال شده است که 159هزار پیامک را شامل میشود.
وی گفت: در مجموع، دلیل بروز مشکل، ناپایداری مسیر، از گیتوی همراهاول تا سرور پیمانکار بوده است.
مدیرعامل همراهاول در پایان با اشاره به اینکه گروه مذکور، در ادامهی پیگیریها، مشغول مذاکره با شرکت پیمانکار adp {آتیهدادهپرداز} است؛ اظهار امیدواری کرد که تا شنبه، علت ناپایداری لینک مذکور و در واقع، سیستم روتر و سوئیچی که در آن مسیر بوده، نیز مشخص شود.