PiXiE
26th September 2011, 02:47 AM
این داروخانه در فضایی به مساحت 180 مترمربع تعبیه شده است.
http://memarinews.com/Image/News/2011/9/5724_634524534749325000_l.jpg
داروخانه Casanueva توسط گروه معماری کِلاوِل در شهر موریکا در کشور اسپانیا طراحی و اجرا شده است.
این داروخانه در فضایی به مساحت 180 مترمربع تعبیه شده است. نکته اول در طراحی این داروخانه، نمای بیرونی آن است. عبارت FARMACIA با صفحات درخشان LED در خیابان خودنمایی می کند.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2001.jpg
این تابلو در داخل ویترین داروخانه و در فاصله کف تا سقف جانمایی شده است. این تابلو علاوه بر نمایش هویت و کاربری مکان، حفاظی مناسب در مقابل نور خورشید در نمای اصلی داروخانه می باشد.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2002.jpg
این تابلو در شب دارای کاربردی متفاوت است و به یک فرم انتزاعی تبدیل می شود و نمایش و نشانه ای برای شناخت داروخانه از فواصل دور می باشد. نکته دوم در طراحی داخلی این داروخانه می باشد. استفاده از رنگ سبز در کف، دیوار و سقف داروخانه، فضای آرام بخشی را پدید می آورد.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2003.jpg
همچنین استفاده از صفحات مارپیچ و براق سفیدرنگ برای نمایش محصولات، یک صحنه جدید را برای عرضه ی محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی به نمایش می گذارد.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2004.jpg
تمامی ابزارِ نما و طراحی داخلی و مبلمان این داروخانه به صورت پیش ساخته آماده شده است. در این داروخانهاز دو رنگ استفاده شده است، رنگ سبز که نمادی از رشته شیمی و محصولات شیمیایی است و رنگ سفید که نمادی از بهداشت و پاکیزگی است. فرآیند خرید و فروش دارو در این مکان به صورت مکانیزه انجام می شود و تهویه هوا و سیستم روشنایی نیز به صورت مدرن صورت گرفته است.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2005.jpg
سیستم روشنایی به همراه مبلمان، فضای کارامدی را به وجود می آورد. در حال حاضر، این داروخانه به یک نشانه جدید شهری در مورکیا تبدیل شده است.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2006.jpg
http://memarinews.com/Image/News/2011/9/5724_634524534749325000_l.jpg
داروخانه Casanueva توسط گروه معماری کِلاوِل در شهر موریکا در کشور اسپانیا طراحی و اجرا شده است.
این داروخانه در فضایی به مساحت 180 مترمربع تعبیه شده است. نکته اول در طراحی این داروخانه، نمای بیرونی آن است. عبارت FARMACIA با صفحات درخشان LED در خیابان خودنمایی می کند.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2001.jpg
این تابلو در داخل ویترین داروخانه و در فاصله کف تا سقف جانمایی شده است. این تابلو علاوه بر نمایش هویت و کاربری مکان، حفاظی مناسب در مقابل نور خورشید در نمای اصلی داروخانه می باشد.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2002.jpg
این تابلو در شب دارای کاربردی متفاوت است و به یک فرم انتزاعی تبدیل می شود و نمایش و نشانه ای برای شناخت داروخانه از فواصل دور می باشد. نکته دوم در طراحی داخلی این داروخانه می باشد. استفاده از رنگ سبز در کف، دیوار و سقف داروخانه، فضای آرام بخشی را پدید می آورد.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2003.jpg
همچنین استفاده از صفحات مارپیچ و براق سفیدرنگ برای نمایش محصولات، یک صحنه جدید را برای عرضه ی محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی به نمایش می گذارد.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2004.jpg
تمامی ابزارِ نما و طراحی داخلی و مبلمان این داروخانه به صورت پیش ساخته آماده شده است. در این داروخانهاز دو رنگ استفاده شده است، رنگ سبز که نمادی از رشته شیمی و محصولات شیمیایی است و رنگ سفید که نمادی از بهداشت و پاکیزگی است. فرآیند خرید و فروش دارو در این مکان به صورت مکانیزه انجام می شود و تهویه هوا و سیستم روشنایی نیز به صورت مدرن صورت گرفته است.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2005.jpg
سیستم روشنایی به همراه مبلمان، فضای کارامدی را به وجود می آورد. در حال حاضر، این داروخانه به یک نشانه جدید شهری در مورکیا تبدیل شده است.
http://memarinews.com/Image/News/1315325503-00-%2006.jpg